Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Problemen met de spruitjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Problemen met de spruitjes!

Korting op 420shop
    Hoi,

Mijn Naam is Eric en ik woon in Spanje. Ik heb onlangs drie zaadjes gekocht van het type "Pakistan Ryder" en heb deze geplant in lange potten van 7 liter met Universele grond met magnesiumkorrels.

Op dit moment zijn ze een week oud en ze vallen letterlijk om van ellende! De stam is erg dun en lang.

Ik ben van plan om meer aarde toe te voegen in de pot om ze zo meer stabielilteit te bieden aan de stam. Is dit een goed idee? Of moet ik iets anders doen?

Bekijk het filmpje hoe Armzalig mijn kinderen erbij staan, HELP!

Re: Problemen met de spruitjes!

yo eric wat je moet doen is ze dieper in de grond planten tot aan de lobby blaadjes dat zijn de 1e blaadjes dus wat niet op cannabis blad lijkt totzover moet je ze in de aarde inpotten de rest komt dan allemaal goed

peace STAFFORD

Comment

Krijg ik dan geen stamrot?

Comment

Ik heb ze allemaal dieper geplant en ik zal een video verslag houden over de komende 50 dagen, bedankt voor de tip!!!

Comment

Bezig...
        X