Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Planten bloeien niet uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Planten bloeien niet uit

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben al een langere tijd actief op dit forum, helaas ben ik het wachtwoord kwijt en resetten lukt niet omdat ik het mail adres niet meer gebruik.
    Daarom heb ik een nieuwe gebruikers naam aangemaakt.

Even in het kort ik heb een 90x90 tentje met 4 plantjes eronder. Meerdere oogsten zijn goed gegaan. ik kweek op aarde met 600wat cooltube(door de hitte deze zomer) met een 500m3 afzuiger.

Maar nu het probleem de planten staan er al 11 weken in, normaal knip ik ze bij de 8 weken. Maar er blijven witte haartjes die niet verkleuren.
    Ik heb de tijd al naar 10 uur aan gezet, dit draait nu 3 dagen zo maar ik zie geen verschil.

Wat kan ik nog meer doen? Ze drinken wel gewoon goed, Help aub mijn dank is groot.

Ik heb alles wel een keer meegemaakt, van schimmels tot ongedierte, maar dit is echt nieuw voor mij.

Welk soortje kan je na 8 weken knippen dan?
    Ik ken er geen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Veel soorten maar wel pas nadat de klok op 12/12 is gezet en de bloei er echt inzit.

De ene soort bloeit langer dan de ander. Heb je toevallig andere soortjes aangeschaft dan zou het daaraan kunnen liggen.

Doe je meteen bloei zonder groei want dat zou verklaren waarom je altijd met 8 weken kan oogsten.

Kan natuurlijk ook zijn dat je altijd onrijpe wiet hebt geoogst. Ik denk dat 11 weken niet eens lang is. Mijn planten staan meestal wel 3 maanden en dat zijn dan idd 12 weken minimum. Vaak loopt dat uit tot 15 weken ofzo. Ik hou wel van langbloeiers.

Ligt een beetje eraan hoelang ze doorgroeien en hoelang ze moeten bloeien.

Maak eens een foto (daglicht of witlicht) dan kunnen we een ff spieken.

Comment

Bezig...
      X