Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bakpapier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bakpapier

    Korting op 420shop
    Ik vraag me af of een dichte envelope van bakpapier niet net zo effectief is als een glazen pot voor wiet-storage rijping.. ik heb een beetje naslag gedaan het bakpapier is sowieso wel een frappant uniek product.. de glimmende anti stick laag is silikaat based.. silikaat is ook een hoofdbestandeel van glas.. de functie doet al bevestigen dat er zelfs bij hoge temperaturen geen schadelijke uitwisselingen plaatsvinden met iig voedsel.. en van een groente pot is dat niet met zekerheid te zeggen door met name een bewerking van de potdeksel.. nadeel zoals ik in gedachten had is het niet 100% luchtdicht.. strak vouwen nietjes met een beetje spacing.. (kan misschien ook een voordeel zijn? misschien iemand nog suggestie's of ervaring?

    #2
    Strijkzakken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Basement Jack
      Basement Jack commented
      Editing a comment
      ook zoiets idd was ik nooit opgekomen thx

    #3
    't Is niet zo handig als je dat elke keer moet openmaken natuurlijk, maar voor opslag werkt dat prima.
    Als je ze ergens bestelt, neem dan de grote.

    Je kunt ze gewoon op maat knippen en dan met een strijkijzer sealen.
    Ze laten geen geur door.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Is dit een Bladprobleem? of gewoon vraag in verkeerd topic ? Q Wake up

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Daarom staat het ook bij overige vragen kanjer.

      Overige Vragen
      Overige vragen die je nergens anders kwijt kan. Wiet zaden, stekjes, oogsten en drogen, thc etc..
Bezig...
X