heeft iemand ervaring met zaden ontkiemen en zaailingen vervolgens direct op 12u licht geven en 12u donker?? wat zijn precies de gevolgen voor de plant?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
gevolgen? zaailingen direct op 12U??
Collapse
X
-
Re: gevolgen? zaailingen direct op 12U??
in het begin zijn ze erg kwetsbaar, vandaar dat je bij zaalingen de afstand van de lamp vergroot.
ik heb mijn zaalingen in zaaigrond gedaan en staan onder een 600 watter gezet, afstand iets meer dan 1 meter.
ik zal mijn topic ff kicken en een foto maken van hun de zaalingen er nu uit zien.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Re: gevolgen? zaailingen direct op 12U??
Sativa dominant kan nog flink doorschieten op 12/12, vooral de eerste 2 weken van de bloei.
Met blauw licht toevoegen schijn je strekken wat te kunnen voorkomen.
Santa Maria wordt een 80-100cm bij mij gelijk op 12/12. Weinig vertakkingen, mooie lange buds on a stick!
Gewortelde stekken gelijk op 12/12 worden minder hoog.
Anyway lekker SOG-gen dus. ;p
Comment
Comment