Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
vraagje ivm microscoopfotos : hoort dit er zo uit te zien ??
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostOp de eerste foto, dat wazige zwarte dingetje, een dood spintje misschien ?
En op die een-na-laatste foto, dat plukje witte sprietjes linksonder wijkt wat af.
Ik kan niet zeggen of het een schimmel is of niet, ik vind dat erg lastig om voor 100% te zeggen, het kan net zo goed niks zijn.
Verder had ik nog 1 vraagje : kan men aan de hand van een foto van een topje (dus niet de ganse plant) zien of het om indica of sativa gaat ? Domme vraag misschien. Concreet : verkoper beweert dat het amnesia haze is, volgens mij gaat het om een indica dominant soortje....kan natuurlijk ook zijn dat ik me compleet vergis... 1.jpg 2.jpg
1e foto zonder flash, 2e foto zelfde wiet met flash
Comment
-
Sativa is meer actieve high, tijdens de dag interessant om te blowen
indica is meer couch lock,lam tam slaperig.
dat is mijn ervaringThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
Comment