Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower Plant, Vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower Plant, Vraag

Korting op 420shop
    Ik ben ondertussen 3 weken mijn plantje aan het groeien and ik heb een vraag;

Als mijn plantje klaar is en ik knip het af, Zou er een nieuwe blad/ stengel groeien op de plaats waar de plant is afgeknipt als ik de wortels in de pot laat?

Mvg

Re: Autoflower Plant, Vraag

Je praat dus over "reveg". Dit lukt nauwelijks met reguliere planten (terugbrengen van bloei naar groei met 24 uur lamp aan). De AF-planten gaan gelijk in de bloei en kennen nauwelijks een groeistadium en fotoperiode. Je kunt dus niets uitrichten met langer belichten. Ik zou zeggen probeer het maar het is waarschijnlijk vergeefse moeite. Een paar euro uitgeven voor zaad levert ongetwijfeld meer rendement op.

Comment

Re: Autoflower Plant, Vraag

Nee dat gaat niet, Sleziak
      Net als stekken nemen van AF , dat gaat wel maar levert niks meer op , zelfs minder door de stress

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
      X