Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantje zoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plantje zoeken

Korting op 420shop
    Jo mede-blowers,

Ik ben Nr Seven, en ik ben nieuw bij het planten van marihuana en heb hierbij een paar vraagjes.

Eerst en vooral, ik wil doen aan binnenkweek en heb het liefst femenised zaadjes.
    M'n bedoeling is om 2 plantjes te plaatsen, ik heb een aparte kamer waar ik kan doen wat ik wil. het liefst wil ik niet te veel spenderen aan equipment (toch de eerste keer niet sinds ik niet weet of ik het ga verpesten of niet). Het liefst van effect zou ik hebben, sociaal & creatief high met een stoned na-effect, en een redelijke oogst zou ook leuk zijn (150-200gr/plantje). Oogsttijd zou ik het liefst 6-12 weken willen (max 12).
    -
    Hier komen de vrage
    Welke zaadjes raden jullie me aan?
    Welke lampen/ventilators heb ik nodig
    Hoe plant ik, hoe onderhoud ik, etc... (een guide ofzo is goed genoeg, ik ben een snelle leerling)

Alvast bedankt voor het helpen bij deze moeilijke keuze
    & Keep on blowing

(btw: Ik ben tegenstander van blowen onder de 18 sinds ik mijn schooltijd verpest heb erdoor, ik heb het besef pas net gekregen)

-Legalize it-

Greetz,
    Nr Seven

Re: Plantje zoeken

Hoi Nr Seven,

Welkom op het forum en leuk dat je ook wilt gaan kweken. De vragen die je stelt zijn redelijk snel op het forum te vinden, ik zou willen voorstellen om eerst eens wat rond te neuzen in de sectie over (micro)kweekhokjes, en wat in de cannabis database snuffelen. Op het forum staan een aantal hele goede guides, als je zoekt op "Telen op aarden met $ir" heb je er alvast een goede te pakken. Verder staan ook in de stickies een aantal uitermate interessante stukken. Als je na het lezen nog specifieke vragen hebt dan zijn er veel mensen die je graag verder op weg willen helpen.

Enjoy the hobby!

Comment

gaat je minimaal 800 euro kosten geloof het of nietmaar je wil ook 400 gram wiet niet toch?filter softbox schakelkast lamp 600 watt aarde kuipen vijverzeil,zwenkfan,voeding.isoslang,en nog meer dingen die ook geld kosten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye View Post
        Hoi Nr Seven,

Welkom op het forum en leuk dat je ook wilt gaan kweken. De vragen die je stelt zijn redelijk snel op het forum te vinden, ik zou willen voorstellen om eerst eens wat rond te neuzen in de sectie over (micro)kweekhokjes, en wat in de cannabis database snuffelen. Op het forum staan een aantal hele goede guides, als je zoekt op "Telen op aarden met $ir" heb je er alvast een goede te pakken. Verder staan ook in de stickies een aantal uitermate interessante stukken. Als je na het lezen nog specifieke vragen hebt dan zijn er veel mensen die je graag verder op weg willen helpen.

Enjoy the hobby!
        Thx man, zal ik zeker doen

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
          gaat je minimaal 800 euro kosten geloof het of nietmaar je wil ook 400 gram wiet niet toch?filter softbox schakelkast lamp 600 watt aarde kuipen vijverzeil,zwenkfan,voeding.isoslang,en nog meer dingen die ook geld kosten
          damn, voor de eerste keer ist veel geld, mss begin ik dan gwn met een autoflowerer. minder oogst maar toch iets kan ik later wel zien wat ik verder doe, toch bedankt.

greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
            Waar slaat dit nu op gaat je 800 euro kosten.
            Nooit ge hoort van micro kweken zelf een kastje bouwen kweken onder spaar lampen ?

Jammer dat je bij een nieuw persoon op dit forum zo bericht gaat neer zetten

Hoi Steven
            Lees maar is lekker op het forum rond kweken kan je op verschillende manieren.
            Een kast waar je de planten in zet kan al een kleding kast zijn of keuken kastje je kan dure lampen nemen je kan goed kope nemen
            Ik raad je aan voor de eerste keer doe het zo makkelijk en goed koop mogelijk en kast of hokje bouwen wit schilderen en paar lampen er in
            veel mensen hier kunnen je tips geven over lampen en ook die heb je in verschillende prijzen.
            Groetjes Bella

God was never on your side..

Comment

Bella you rule!
              ik ben nog niet begonnen, enkel met het ontkiemen van mij eerste twee zaadjes ooit en heb al een groot plan in me hoofd adv de info die ik hier heb verkregen..
              lees rustig dit forum door en ind je zal er wel geraken

kword wel wat ongeduldig met de ontkieming die duurt nu al 4 dagen, en ik weet dat dit wel 7 dagen kan duren.. maar geduld is een schone deugt!!
              sigpic

Comment

hij wil 150 a 200 gram per plantje geef ik hem goede spaarinfo is het ook weer niet goedtip op marktplaats zat 2e hands spullen tekoop

Comment

Waar slaat dit nu op gaat je 800 euro kosten.
                  Nooit ge hoort van micro kweken zelf een kastje bouwen kweken onder spaar lampen ?

Jammer dat je bij een nieuw persoon op dit forum zo bericht gaat neer zetten
                  tumble trimmert, naar mijn oordeel is jouw antwoord op de gestelde vraag correct. Nr seven wil tussen de 300 a 400 gram per ronde draaien. Dat is simpelweg zijn doelstelling. Hoe valt dit doel te bereiken? Dan heb je, precies zoals je zegt, een 600 watt HPS-lamp voor nodig (of nog meer watts bij tl of sl). Er is niks met je prijskaartje. Hij vroeg zeer zeker niet hoe een microkweekje op te zetten. Dan zou je ongetwijfeld een ander antwoord hebben gegeven. Je hebt gewoon op een eenduidige, niet voor meerderlei uitleg vatbare vraag een eenduidig antwoord gegeven.
                  Last edited by monty; 14 October 2010, 09:06.

Comment

2Binnen planten bij iemand die voor de eerste keer kweekt dan is 150 A 200 Gram van 2 planten niet haal baar dat weten we allemaal toch wel of niet?
                    Daar naast schrijf hij ook dat hij niet teveel wil Spenderen dan lijk 800 euro me toch wel een groot bedrag.

Maar goed ieder zijn eigen toch

groetjes bella

Comment

Donna,

De vraagsteller heeft een aparte kamer, waarin hij zijn planten wil kweken! May be, I'm wrong, maar ik heb nergens gelezen dat vraagsteller voornemens was een micro-kweekje op te zetten. 't Is, althans voor mij en kennelijk ook voor tumble trimmert, niet zo moeilijk een valide antwoord te formuleren op een gestelde vraag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nr Seven View Post
                        Jo mede-blowers,

Ik ben Nr Seven, en ik ben nieuw bij het planten van marihuana en heb hierbij een paar vraagjes.

Eerst en vooral, ik wil doen aan binnenkweek en heb het liefst femenised zaadjes.
                        M'n bedoeling is om 2 plantjes te plaatsen, ik heb een aparte kamer waar ik kan doen wat ik wil. het liefst wil ik niet te veel spenderen aan equipment (toch de eerste keer niet sinds ik niet weet of ik het ga verpesten of niet).
                        Het liefst van effect zou ik hebben, sociaal & creatief high met een stoned na-effect, en een redelijke oogst zou ook leuk zijn (150-200gr/plantje).
                        Oogsttijd zou ik het liefst 6-12 weken willen (max 12).
                        -
                        Hier komen de vrage
                        Welke zaadjes raden jullie me aan?
                        Welke lampen/ventilators heb ik nodig
                        Hoe plant ik, hoe onderhoud ik, etc... (een guide ofzo is goed genoeg, ik ben een snelle leerling)

Alvast bedankt voor het helpen bij deze moeilijke keuze
                        & Keep on blowing

(btw: Ik ben tegenstander van blowen onder de 18 sinds ik mijn schooltijd verpest heb erdoor, ik heb het besef pas net gekregen)

-Legalize it-

Greetz,
                        Nr Seven
                        Lijkt me duidelijk .
                        Daarnaast verneem ik uit de chat dat hij het klein wil houden en nog thuis woon bij zijn ouders en niet een hele kamer wil vol gaan zetten .
                        Maar gewoon voor de lol is 2 planten wil gaan kweken.

Groetjes Bella

Comment

Ik was van oordeel dat een echoput altijd het laatste woord heeft. Ik begin nu toch te twijfelen of dit oordeel juist is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Lijkt me duidelijk .
                            Daarnaast verneem ik uit de chat dat hij het klein wil houden en nog thuis woon bij zijn ouders en niet een hele kamer wil vol gaan zetten .
                            Maar gewoon voor de lol is 2 planten wil gaan kweken.

Groetjes Bella
                            Ik woon thuis met mijn moeder en jongere broer (hij is 18 dus kan ik eindelijk plantje zetten, m'n moeder heeft toestemming gegeven, daarom dat ik haar vertrouwen niet op de proef wil stellen en een hele kamer vol zetten, ook zitten we hier thuis niet te dik in het geld, dus daarom kan ik geen supergroot budget neerleggen erbij)
                            Toch bedankt iedereen voor de hints & tips :p Ik heb al door het forum zitten bladeren en veel dingen geleerd over kweken, ik zal blijven zoeken en eenmaal ik eraan begin een forumblog bijhouden met fotos nzo

Greetz nrseven

Comment

Bezig...
                            X