Heb dus me plant getopt al 5 weken geleden is een silver haze zitten al aardige knotsen in twee hoofdtoppen tijdens watergeven kwam me arm er van bovenop tegen aan en knakte tak stond scheef heb deze gecorigeerd en hij staat zonder hulp middelen weer recht. Gaat deze tak het redden denken jullie ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hoofdtak geknakt
Collapse
X
-
Jazeker, daar komt dadelijk een mooi litteken op en dan doet ze het weer prima!Een dag zonder wiet kent Flip niet.
-
En me blaadjes doen ook beetje vreemd heeft dit misschien met wat overvoeding te maken ?
Comment
-
Ipie had ik ook al! Misschien teveel wiet op de server
Jij hebt je reactie hier een uur voor die van mij geplaatst. Maar toen ik mijn reactie plaatste zag ik die van jou echt niet staan..
Nu staat het er ineens wel allemaal. Onze berichtjes hebben zich dus een uur of 2 verstopt voordat ze te zien waren!Last edited by Nederhigh; 24 December 2019, 20:49.
Comment