Hallo,
Een tijdschakelaar heeft het begeven net op het moment ik er enkele dagen niet was.
Waarschijnlijk heeft de plant ongeveer 72 uur non stop licht gekregen in de derde week bloei.
Staat sinds gisteren weer op 12/12 schema
Het zou spijtig zijn om deze weg te gooien want dit was very low-budget een expiriment
Het betreft een plantje dat ik heb grootgebracht in een keukenkast.
De binnenzijde van de kast was volledig voorzien van zilverpapier.
De keukenkast was voorzien van computer fans onderaan (in) en bovenaan (uit).
Betreft Deep Water Culture
Bucket 10L
Circulerende onderwaterpomp
Luchtpomp met 2 luchtstenen
Canna Aqua Voeding
Groei :
Bloei +/- 3 weken geleden : LED paneel vervangen door 125W CFL bloeilamp + de Led Strips
I know, Shit happens,
Maar heeft iemand hier ervaring mee? Drie volle dagen licht in +/- derde week bloei?
Waarschijnlijk zal die weer in vegetatie willen....
Heeft iemand al geprobeerd met deze dan een paar dagen in donker te laten staan om duidelijk te maken dat ze in bloei moet blijven LOL
Een tijdschakelaar heeft het begeven net op het moment ik er enkele dagen niet was.
Waarschijnlijk heeft de plant ongeveer 72 uur non stop licht gekregen in de derde week bloei.
Staat sinds gisteren weer op 12/12 schema
Het zou spijtig zijn om deze weg te gooien want dit was very low-budget een expiriment
Het betreft een plantje dat ik heb grootgebracht in een keukenkast.
De binnenzijde van de kast was volledig voorzien van zilverpapier.
De keukenkast was voorzien van computer fans onderaan (in) en bovenaan (uit).
Betreft Deep Water Culture
Bucket 10L
Circulerende onderwaterpomp
Luchtpomp met 2 luchtstenen
Canna Aqua Voeding
Groei :
- 5M 12V LED Grow Strip (R&B lights)
- 1.5 M 12V LED Lights (Green Light)
- 100W LED paneel Made in China (model van 5 tal jaar geleden)
Bloei +/- 3 weken geleden : LED paneel vervangen door 125W CFL bloeilamp + de Led Strips
I know, Shit happens,
Maar heeft iemand hier ervaring mee? Drie volle dagen licht in +/- derde week bloei?
Waarschijnlijk zal die weer in vegetatie willen....
Heeft iemand al geprobeerd met deze dan een paar dagen in donker te laten staan om duidelijk te maken dat ze in bloei moet blijven LOL
Comment