Hallo iedereen hier , ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een degelijke trim bin , maar alles is usa en nergens te vinden zonder visa en hoge kosten . Paar voorbeelden zijn trimbin , heavy harvest , greensaadi, kief collector, enz... ook opzoekwerk gedaan naar zeefdrukramen en anDere manieren, maar die trim bin ziet er zo verdomd gemakkelijk uit..
mijn vraag was hoe mensen hier hun trim doen, en of ze ook zoiets willen, of gemaakt hebben? ...zal even zoeken naar links van voorbeelden, hier heb ik ook iets gevonden over zeefdrukramen in een ander topic , dat het 43T raam overeenstemt met 150 micron, om zo zelf iets te bouwen.
ook heb ik de 00 werktafel al gezien in de shop , maar ik zoek echt iets meer naargelang trim bin variant.
dank bij voorbaat voor reacties , groetjes
mijn vraag was hoe mensen hier hun trim doen, en of ze ook zoiets willen, of gemaakt hebben? ...zal even zoeken naar links van voorbeelden, hier heb ik ook iets gevonden over zeefdrukramen in een ander topic , dat het 43T raam overeenstemt met 150 micron, om zo zelf iets te bouwen.
ook heb ik de 00 werktafel al gezien in de shop , maar ik zoek echt iets meer naargelang trim bin variant.
dank bij voorbaat voor reacties , groetjes
Comment