Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door greenpassion View Post
    dus juist tot aan de vertakking waar ze uitkomt he? waarom juist de 3de? als ik nu een plant heb waar de internodes zeer dicht bij elkaar staan ook? als ze bv ma 15cm is mag ze dus al getopt worden?
    drie internodes omdat dan de groei hormonen weelderig tieren en ja ook als ze 15 cm is.

    Oorspronkelijk geplaatst door greenpassion View Post
    en dan op 12/12 en scrognetje erboven he?
    grtz
    Eerst je scrognet laten volgroeien en dan in bloei.

    Grtz

    Comment


      #17
      Net zoals Bobo zegt eerst laten voorgroeien (dus 18/6) om zo een wat grotere struik te krijgen. Deze leidt je dan door het scrognet, en als je alles mooi verdeelt hebt en je vind dat hij in de bloei mag gaan, zet je 'm op 12/12.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        ah dus toch. mijn plantje is sativa e kunnen nog een flink stuk doorgroeien tijdens de bloei heb ik gelezen. dus mss beter 75% van mn netje vullen. of toch beter volledig?

        peace

        Comment


          #19
          Bij sativa kan ik me voorstellen dat je drie kwart laat volgroeien door de reden die je opnoemt. Maar heb hier geen ervaring mee.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X