Ik weet dat er weinig info over is , wederom amerikaans, maar dit is een techniek die ik nog wilde proberen en ik vroeg me af of er hier mensen ervaring mee hebben? Het gaat over het bovenste topje afsnijden van je toppen , waardoor de top op zich zou opzwellen. De een zegt dat het werkt , de ander denkt , wat er niet boven groeit , groeit nu langs de zijkant van de top.
Mensen zouden het toevallig vinden , zoals fimmen , en dan zien dat het daadwerkelijk iets doet. In het nederlands vind je er weinig over op het net , algemene termen zijn bud back building of bud swelling technique.
Iemand hier die dit al geprobeerd heeft, per ongeluk gehaperd aan een top , of er iets over gehoordt heeft , alle info welkom! Have a good one!
Mensen zouden het toevallig vinden , zoals fimmen , en dan zien dat het daadwerkelijk iets doet. In het nederlands vind je er weinig over op het net , algemene termen zijn bud back building of bud swelling technique.
Iemand hier die dit al geprobeerd heeft, per ongeluk gehaperd aan een top , of er iets over gehoordt heeft , alle info welkom! Have a good one!
Comment