Wat gaat er mis help !
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Geel, gestrekt, aardecrisis, voeding
Collapse
X
-
Grond van ecoterra proffesionele potgrond. Nee tel potten niet op?
Dus potten laten drogen. En ph up gebruiken? Of kan dat goedkoper/beter?
Comment
-
die grond is te sterk voor je plantje, je had beter, ofwel deze gemengd met zaai en stekgrond of pot vullen met die proffesionele potgrond, dan kuiltje graven tot op de bodem en dat dan terug opvullen met zaai en stekgrond(trouwens als je de zaai en stekgrond van dcm neemt die heeft al voor 100 dagen meststof, die kan je ook gebruiken voor de hele kweek, er zit ook perliet, en lavameel in)
-
Nou, dat dus!
En hoezo pH+?
Is jouw water uit de kraan pH lager dan 6.8!?
-
-
ik hoop dat je die ph niet meet met dat toestel van op de foto, deze zijn niet accuraat(vandaar de goedkope prijs), ik neem aan dat je in belgie woont, beter regenwater om te bewateren, ofwel spa blauw(heeft ph van 6) voor de rest kan je best de relevante topics lezen, kweken is niet planten en laat maar gaan
PREPARATION IS EVERTHING
Comment
-
Hallo allemaal,
hoe kan dit. 2 andere plantjes gaan goed behalve deze.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Ik denk dat het al een keer is gezegd.
Het is beter dat je eerst wat leest over hoe alles werkt en welke problemen je kan verwachten.
Er zijn hier op het forum verschillende sticky posts (die staan boven aan) waar je dit probleem zal tegenkomen.
Hier heb je nog een link
Use our cannabis growing problem pictures and interactive plant doctor tool to quickly diagnose your sick marijuana plants! Click the pictures below to learn about a marijuana problem, deficiency or symptom & get the solution! Still having trouble? Consult our 5-Step Remedy to 99% of Cannabis Growing Problems​​. Click here to see ALL cannabis plant...
Zou het niet kunnen dat bevoorbeeld de ene plant wat meer kan hebben dan de ander? Ik zeg maar wat.. Lees wat meer.
Je kan niet bij elk klein ding dat jij denkt dat niet klopt een post openen, mensen blijven niet reageren zo. No hard feelings.
Fin.
-
Comment