Vraag me af hoe lang hij zal verder bloeien? Kopje is al dubbel zo dik geworden, sinds hij in water staat
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Afgekraakte af -top bloeit verder in glas water
Collapse
X
-
-
Plantje zit al in de bloei? Ik denk dat het lastig wordt, dit in leven te houden. Maar als er experts zijn?
-
1 of 2 weken moet wel lukken, denk ik...
-
Nu al een klein weekje denk ik , kopje is dikker geworden , daarmee vroeg ik het me af , maar tzal laatste energie stootjes zijn die ze daarin steekt zeker...
-
-
Leuk voor de sier en de geur in huis (of niet) maar die gaat niet afbloeien in een flesje water achter het raam.
Zo te zien moet die nog zeker 5-6 weken en dat is te lang, bovendien zal ze gaan reveggen.
(suikerwater hebben ze niks aan, suikermoleculen zijn te groot voor Cannabis-wortels om op te nemen)
Comment
-
Het schijnt dat je op deze manier ook een rijpe top snel kunt spoelen. Nog nooit geprobeerd overigens
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
Comment