Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat bepaald de kracht van THC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    eigenlijk allemaal verontreinigingen. Zelfs met LNG of alcohol thc is niet zuiver: met kostbare apparatuur onder labaratoriumcondities kan thc worden. Pas dan heb je zuivere thc.
    De vraag had beter kunnen luiden: welke cannbisstrain produceert de meeste thc.
    Het onderwerp van de discussie was aardig, maar de manier waar op deze werd gevoerd vind ik uit de toon vallen.
    Last edited by Xtreme; 29 December 2010, 11:12.

    Comment


      #32
      Re: Wat bepaald de kracht van THC?

      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      De vraag had beter kunnen luiden: welke cannbisstrain produceert de meeste thc. Het onderwerp van de discussie was aardig, maar de manier waar op deze werd gevoerd vind ik uit de toon vallen.
      Welke canabisstrain produceert het meeste THC? Is volgens mij een totaal andere vraagstelling?!
      Misschien een idee, een nieuw topic hierover te starten?

      Hoe mensen op elkander reageren is niet altijd even wenselijk! Tactiek komt hier vaak aan te pas, echter komt dit zelden om de hoek kijken. Wat mij opvalt is dat er een heleboel mensen "het altijd beter weten." Wat naar mijn idee soms tot irritatie leid.

      Ik houd me wat afzijdig in deze.
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Wat bepaald de kracht van THC?

        Topic; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...het-meeste-THC
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Wat bepaald de kracht van THC?

          Hierbij geef ik Xtreme gelijk en sluit hierbij dit draadje.
          WAT INHOUDT DAT HET WEER GEOPEND KAN WORDEN, NA BERAAD DUS!!

          NB.
          Houd er rekening mee dat dergelijke excessen niet langer getolereerd worden. Men gaat hier op een respectvolle manier met elkaar om, hoe moeilijk dit soms kan zijn.......
          Indien je hier problemen mee hebt, je weet de admin te vinden!!!!


          Last edited by ceBep; 29 December 2010, 14:54.

          Comment


            #35
            Re: Wat bepaald de kracht van THC?

            Ik maak het topic weer open.

            Ik heb net met pariaz gepraat en mijn welgemeende excuses aangeboden voor men lompe bericht. Dat was idd niet zoals het hoort. Hoop dat dit dan nu uit de wereld is en we elkaar weer verdagen.

            Comment


              #36
              Re: Wat bepaald de kracht van THC?

              Ik vind t maar vreemd
              Ik dacht dat ik als topicstarter redelijk respectvol ben geweest, misschien soms wat bot, en uit ik me wat grof,
              maar niet disrespectfull...mocht ik dit wel hebben gedaan m'n oprechte excuses...
              Dus vraag ik me af??waarom topic sluiten???
              En vooral welke dergelijke excessen vale het over heeft??die niet getolereerd worden???
              Monty en ik hebben het onderhand uitgesproken maar ik heb sterk het idee dat de kritiek en dergelijke op mij gericht is, en das nogal onterrecht lijkt me... Zoals extreme al zei hij vond de vraagstelling interessant... En daar doe ik t voor!

              En nogmaals, ik vind dat ik iets (positiefs informatiefs) bijdraag aan dit forum, en dat zou een van de belangrijkste criteria moeten zijn, om te bepalen wie hier wel of niet thuishoort....als je al zoiets kan bepalen...
              Ik hoef t niet beter te weten, ik wil gewoon weten....

              Comment


                #37
                Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                Ab amicis honesta petamus,...
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                  Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent

                  Comment


                    #39
                    Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                    nogmaals mijn excuus kan de gesproken woorden niet omdraaien en heb je ook op de shad hopelijk duidelijk kunnen maken dat het aan mijn zijde lag. Ook ik vind dit best en interessante discussie enkel de vraagstelling schort iets. was nooit men bedoeling om je te kwetsen of zoiets maar ik typte dat wel. meer dan mijn excuus kan ik je niet aanbieden.

                    geheel de discussie over thc gehaltes meten aan de plant is overigens overbodig pas als vebrand word vinden die reacties plaats maar bon

                    Comment


                      #40
                      Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                      Graeca sunt, non leguntur
                      sigpic

                      Comment


                        #41
                        Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                        Fallit Imago........

                        Comment


                          #42
                          Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                          Schijn bedriegt. Toch geen dubbele bodem Vale? Anders reageer ik triviaal: Penus agraricus.

                          Prettige avond verder.

                          Comment


                            #43
                            Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                            Ja carpe diem en shit ik ben een penis aqua rosa

                            Overigens zijn jullie niet hardstikke offtopic? Welliswaar in chique Latijn....maar toch??
                            Werd dat niet eerder verweten??en ging dit daarom op slot??
                            Open anders een Harry Potter topic, kun je daar je spreuken proclameren.....
                            Last edited by Pariaz; 29 December 2010, 20:49.

                            Comment


                              #44
                              Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              Schijn bedriegt. Toch geen dubbele bodem Vale? Anders reageer ik triviaal: Penus agraricus.

                              Prettige avond verder.
                              Frustra laborat, qui omnibus placere studet

                              Idem dito
                              Last edited by ceBep; 30 December 2010, 23:42.

                              Comment


                                #45
                                Re: Wat bepaald de kracht van THC?

                                ik heb maar een jaartje latijn gehad maar meen het te begrijpen
                                ik genoot ervan !
                                mooie cursus in beleefd ...
                                van mij mogen julie doorgaan maar tis mijn topic niet
                                @pariaz
                                voor mij lijkt je vraag wel al heel goed beantwoord te zijn.
                                voor meer persoonlijkere ervaringen (afgaand van je andere topic) moet je maar afwachten

                                mijn bijdrage beperkt zich tot dit in deze.

                                Comment

                                Bezig...
                                X