hey collegas ;iemand een idee welke de meest juiste betaalbare ph-ec meters zijn .thx
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
ph -ec meters
Collapse
X
-
Re: ph -ec meters
Ik heb een pH en EC-meter van Milwaukee. Gaan meestal een jaar mee en kosten niet zo heel veel in vergelijking met de andere merken (50eu in de shop ofzo elk). Ik zeg er wel bij dat de EC-meter wel eens raar wil doen en regelmatig geijkt moet worden. Na een jaar -zo zegt de growshop- gaan ze toch meestal kapot, duur of goedkoop. Dan neem je beter een goedkope (zoals ik zei). Ze doen elk wat ze moeten doen
Voor je pH-meter moet je wel bewaarvloeistof hebben, voor EC en pH moet je dan weer ijkvloeistof hebben voor elk.
Greetzzz
Jona
-
Re: ph -ec meters
www.conrad.nl.
gewoon bij zoeken ph meter en dan al vanaf 35 euro meen ik.
Succes!
Ciao tj"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Comment
Comment