Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Sativa of Indica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa of Indica

    Korting op 420shop
    hoi allemaal,

    Dit is mijn eerste keer dat ik kweek, en nu heb ik stekjes gekregen, maar ik heb geen idee welke soort dus ik weet echt niet wat dit gaat worden.
    Nu is mijn vraag of jullie mij misschien al kunnen vertellen of dit een Sativa of Indica gaat worden, voor de soort is het nu natuurlijk nog veel te vroeg.
    ze staan sinds 24-12 (leuk kerstkado toch) op 18-6 en sinds gister op 12-12

    alvast bedankt!

    terrorjointje


    hieronder de foto's
    IMAG0477.jpg
    IMAG0472.jpg
    sigpic

    #2
    Re: Sativa of Indica

    Als een strain een kruising is tussen een indica en een sativa. kunnen de verschillende kenmerken van de types in verschillende stadia van het proces zich voor doen. Bijv.: een plant heeft in haar groei periode indica kenmerken en in de bloei vertoont ze sativa kenmerken.


    hierboven is een plaatje die duidelijk het verschil aantoont. Ik denk dat het voor nu te vroeg is om te zeggen als het een sativa of indica is.
    Wellicht kan Monty mijn antwoord (of iemand anders) aanvullen!

    peace!
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Sativa of Indica

      ik denk een indica
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Sativa of Indica

        Het is een hybride zoals Smoke mr zegt
        Kijk wel uit met je voeding daarmee zit je aan de hoge kant aan de opkrullende bladpunten te zien


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Sativa of Indica

          Ok bedankt ventje.
          ze hebben tot nu toe alleen nog maar wortelstimulator gehad, 5ml/l, afgewisseld met soms een dag alleen afgezuurd water.
          Vandaag stop ik met wortel stimulator, en ga ik beginnen met beetje enzymen mee te geven, 2ml/l.
          Groeivoeding krijgen ze niet aangezien er voeding in de grond zit volgens mijn growshop.
          Hopen op een mooi resultaatje voor de eerste keer he! Hahaha

          Bedankt!
          sigpic

          Comment

          Bezig...
          X