Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    Nou Extreme 1 man op 10 vrouwen zou onmogelijk gaan aan gezien de meeste mannen al moeite hebben 1 vrouw.

Dat is een punt voor jou Bella. Dames hebben een voordeel: het is nu eenmaal gemakkelijker om met je mond open te liggen dan je arm gestrekt te houden.
    Dankje voor het punt Extreme

Oke wil je dat even uit leggen aub want dit snap ik niet...Dames hebben een voordeel: het is nu eenmaal gemakkelijker om met je mond open te liggen dan je arm gestrekt te houden
    God was never on your side..

Comment

Leg dat maar voor aan de groep: straks beticht je me van vulgaire praat.

Comment

LOL
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Dankje voor het punt Extreme

Oke wil je dat even uit leggen aub want dit snap ik niet...Dames hebben een voordeel: het is nu eenmaal gemakkelijker om met je mond open te liggen dan je arm gestrekt te houden
          Naja Extreme je weet toch wel wat je schrijf mag ik hopen en nu niet naar andere wijzen gewoon even uitleggen (pfff Mannen)

straks beticht je me van vulgaire praat. Hmmm wat wil je zeggen?

Comment

Comment

Het is makkelijker om pik in je te krijgen dan om een pik hard te houden...
              Maar goed dame moet ook nog wel vochtig worden extreme dondert er gewoon een emmer water over....
              Maar daarover homosexualiteit heeft bijv. Als functie overbevolking tegen te gaan, (is bewezen met muizen,hoe voller de kolonie des te meer homosexualiteit, en dan niet van bij 10 is er 1 homo bij 100 10, nee, het aantal stijgt naar gelang de populatie toeneemt, procentueel)
              Pz
              Bella, wel erg blond ofniet??
              Ik vond je beeldspraak briljant overigens extreme

Comment

thc werkt als een soort zonnebril voor de wiettoppen zo word het dna van het zaad beschermd.heb ik ook maar van horen zeggenmischien binnenkort wietzonnebrandolie

Comment

goede foto, vale.

zeker als vogelliefhebber een plaatje, het lijkt om een terratorium gevecht.
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

THC verwordt van een afweerstof zoals Neem tot geile prietpraat van van de stoel glijdende dames en heren die er wel pap van lusten, zo lijkt het.

Gatver de gatver, zulke vieze dingen doet een oude heer van stand als ik nooit. Zelfs niet na Santa Maria.

Stelletje puberale geilneukers, bhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Alaaf, HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

lol voor enkele berichten hierboven

op antwoord topic , de thc , die eigenlijk pas psycho-actief wordt bij verhitting , is voor ons leuk meegenomen.
                      waarom de plant die aanmaakt is om haar kostbare zaden, wanneer ze aan het rijpen zijn, te beschermen
                      zodoende dat ze niet kaalgevreten wordt en haar overlevingskans groter is .
                      dat is mijn idee daaromtrent
                      w

Comment

Goeie suggestie purple
                        En idd goeie foto.... Gestrekt pootje en open snavel hihi
                        Props voor vale
                        Pz

Comment

Nou dat spul wat de zaden bescherm en de toppen heet HARS en geen Thc toch?

Extreme nu snap ik het ineens ging het over sex? inplaats van Thc je dwaalde af

Waarom maak een plant Thc aan ?? Hars weet ik nu en wist ik al maar waarom thc?

Comment

De THC zit in de hars volgens mij.....

Comment

volgens mij ook en dient dus om de hars nog minder aantrekkelijk te maken voor de dieren
                              een extra back-up ( om maar van een 'Goddelijk Plan' te zwijgen)
                              waarom psylocibine psycho-acief wordt/is blijft ook een raadsel
                              mooi meegenomen voor de psychonauten onder ons

voor mij blijft dat de reden en daar kan ik in vrede mee verder
                              hopelijk vind je jouw antwoord ook , belladonna

Comment

Ja denk ik ook, iets waar grotere dieren stoned van worden (want daarvoor moet je het echt niet verhitten) gaan ze geen twee keer opeten. De plakkerige hars is volgens mij enkel bescherming tegen insecten. Grtjs,
                                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Bezig...
                                X