Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

Bij de Shetlandeilanden is een keer een enorme hoeveelheid wiet aangespoeld. (overboord gezet of overboord geslagen?). De plaatselijke schapenboeren haalden de veearts erbij, omdat de schapen wel erg suffig waren: ze hadden zich uit de voegen gevreten aan de aangespoelde wiet. Kennelijk hadden ze snel de smaak te pakken.

Comment

Comment

plantje maakt THC om zich te beschermen tegen UV straling
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Thc tegen Uv straling ? da moet je me toch is uit leggen...

Dat de thc in de hars zit daar sluit ik me bij aan en zou het kunnen dat de plant zich zelf eigenlijk bescherm door een stof aan te maken waardoor de persoon die er van eet
          bv duf en slaperig word waardoor die persoon of dier niet heel de planten op vreet.
          En zou het dan ook toevallig kunnen dat ik nu gewoon een hele slime plant op rook en dat mensen die er wel van roken of eten gewoon heel slim zijn?
          Mensen die blowen zijn over algemeen Relaxt
          Maken niet veel ruzie of hebben handgemeen
          Deze groep mensen is meer ontspannen , heeft minder behoefte aan luxe om zich heen en is eerder tevreden en voldaan?

Jeetje jho typ ik dit nou allemaal sorry heb perongeluk slimme plant op
          P.s Extreme samen komen we er wel
          God was never on your side..

Comment

deze plant is al duizende jaren oud ... de strain misschien wel tienduizenden jaren.
            ze zeggen dat deze plant oorspronkelijk uit de hooggebergte in de omgeving van kazachtstan komt... op zulke hoogte word een plant veel meer blootgesteld aan licht dan wij hier op 0 meter.
            en om een of andere reden wou de plant zichzelf beschermen tegen het vele licht en is uiteindelijk THC gaan maken wat beschermt tegen het zonlicht .....(evolutie theorie)
            doordat deze plant zo oud is en van ouds af al helend werd gezien bleven mensen deze plant "behouden" en ging de traditie van het kweken uiteindelijk over heel de aarde rond

... ik hoop dat je hier iets in kunt volgen :p
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

En zoals ik al zei het is bewezen, meer uv straling, meer thc, zal vast wel een verband tussen zitten
              Pz

Comment

link werkt bij mij niet . anyway. das mooi om te weten. kga mijn data aanpassen. thanks

Comment

Nen theorie die niet klopt, want thc moet eerst actief gemaakt worden door verhitting. Dus alles wat dieren eten is de inactieve vorm. Een stonede kat bestaat dus niet, tenzij ze in kattekruid gelegen hebben.

Comment

Huh en bij t eten van spacecake dan? En ik zag toch echt wetenschappers en anderen over stonede schapen stonede koeien praten....
                    Maar goed

Comment

spacecake moet ook gebakken worden en krijgt dan pas zijn werking,voor de rest lijkt het mij Gods wil dat er thc is ghehehehehe.

Comment

Als je ice-hasj maakt en koud perst heeft dat heus wel werking... daar komt toch ook geen verhitting aan te pas?

Grtjs,

toevoeging: vergeet wat ik hier zeg. Die hasj steek je ook in brand natuurlijk... stoem van mij

Maar dit wil dus zeggen dat als je een brok hasj of wiet opeet je daar geen enkel effect van zou hebben?

Kat wordt in elk geval WEL stoned van stukken uit wietblaren te bijten
                        Last edited by pedro; 9 January 2011, 23:03.
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Wie gaat even een topje cannabis op eten en dan hier een verslagje van maken
                          zo dat we weten of je stoned of high word van cannabis zonder het te verwarmen

Ik zelf vind monty hier wel een goede probeer Moderator voor maar wie wil mag hoor
                          God was never on your side..

Comment

Hier bijvoorbeeld eten mensen toch ook gewoon een plukje op:

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/4887-Cannabis-eten!
                            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Ja ik denk dat t ook wel kan zonder te verhitten, sterker nog ik weet t wel zeker... Tis alleen zo dat je bij het roken het snelst stoned word via de longblaasjes/receptor en ja dan dient t verhit te worden....maar nogmaals genoeg op internet te vinden aan stonede dieren en die hebben echt geen aansteker bij zich... Ik wil nog mee gaan als je zegt dat de stof actiever word bij verhitting, en dat dierlijke vetten en zuren thc absoberen waardoor de concentratie hoger word,maar daar houd t wel op... Er zijn overigen ook cannabis drankje als bhang lassi waar geen verhitting aan te pas komt
                              En Pedro props dat je dommige vraag wel gewoon hebt laten staan, moest er om lachen, maja ti's tenslotte cannabis forum kan gebeuren
                              Pz

Comment

Verhitten van cannabis: Waarom zouden cannabisprodukten voor het eten moeten worden verhit ?

Franjo Grotenhermen
                                Last edited by monty; 10 January 2011, 18:53.

Comment

Bezig...
                                X