Ontleedt je haar ook zo meteen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Is er iets mis met deze gedroogde wiet?
Collapse
X
-
Bha wiet heeft tricome dat zijn soort kleine paddestoeltjes maar bij jou zie je ook soort draden zonder stoeltje bolletje boven op. Volgens mij is dat schimmelLast edited by belladonna; 18 September 2020, 14:43.God was never on your side..
- Likes 1
Comment
-
Kan ik hieruit nu concluderen dat het geen schimmel is? Een schimmel zou een alcohol bewerking immers overleven.
Is het mogelijk dat deze witte plekken ook het gevolg zijn van zeer vroeg oogsten?
Of is het toch een soort schimmel (hoewel ik nergens "slierten" kan zien).
Wat een onzekerheid.. en dat op mijn leeftijd. Zat er maar een toetsenbord aansluiting op die wiet. Had ik het zo geregeld..
Groet,
Eddy.
Comment
Comment