Eerste keer dat me dit overkomt. Heb Gorilla Glue staan , 7 weken bloei, bloeiharen zijn 30 % bruin aan het worden,en de trichomen zijn nog redelijk helder, maar zag nu bij een aantal planten dat er zaad in de top zit. zaadjes zijn makkelijk er uit te wippen, maar er zitten er nog best een aantal in. Ik twijfel nu tussen gelijk knippen, omdat het zaad inmiddels er makkelijk uit te wippen is, of nog 1 week langer laten staan om de trichomen wat rijper te laten worden.
staan ook nog 9 weeks planten bij , zoals giant white haze, en blue dream (haze), en og kush. Daar zie ik op dit moment nog niks aan, maar ga er toch maar vanuit dat alles bevrucht is. Iemand ervaring mee ??
Kun je de toppen gewoon gebruiken / roken, als je het zaad eruit haalt voor gebruik.
staan ook nog 9 weeks planten bij , zoals giant white haze, en blue dream (haze), en og kush. Daar zie ik op dit moment nog niks aan, maar ga er toch maar vanuit dat alles bevrucht is. Iemand ervaring mee ??
Kun je de toppen gewoon gebruiken / roken, als je het zaad eruit haalt voor gebruik.
Comment