hallo allemaal, er komt een vraag in me op. kunnen we een rijpe vrucht oogsten vanuit het oogpunt van bruine stampers, goede trichomen ... maar de plant is nog steeds erg groen als een dennenboom. kan dit gevolgen hebben voor de kwaliteit? de planten absoluut vergeeld moeten zijn om een goede vrucht te oogsten?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
geel blad nodig?
Collapse
X
-
Ik weet dat LR2 het onderwerp al heeft behandeld, maar ik kreeg niet mijn volledige antwoord. de fout die ik heb gemaakt en dat ik iets te veel groeibemesting heb gegeven en te laat in ieder geval te laat denk ik. dus ik eindig met bijna klaar fruit en een plant die nog steeds erg groen is.
Comment
-
dat gezegd hebbende, in mijn vorige oogst heb ik veel bloeiende meststof gebruikt en ik merkte dat de koppen minder dansend en minder dik zijn. Hoewel de planten momenteel geen gele bladeren hebben, zien ze er in het algemeen beter uit in waarom zou je bloeiende mest gebruiken als het een handicap kan zijn? waarom zou je bloeiende mest gebruiken als je het beter zonder kunt?
Comment
Comment