Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
hangende bladeren
Collapse
X
-
Re: hangende bladeren
ja de wortels zijn zichtbaar
enkel de purple tops vertonen niet de symptomen, alle andere planten wel (K2, northern light en white widow). Is er iets waar ik moet op letten als ik stekken neem? Het is de eerste keer dat ik planten kweek. Ik heb al veel opgestoken via jullie forum, maar ik denk dat je de knepen van het vak pas leert als je echt bezig bent (met vallen en opstaan).
Comment
-
Re: hangende bladeren
Ik zou ze zo snel mogelijk overpotten, zien de wortels nog mooi wit of zien ze geel/bruinig?
Als je de plantjes stekt denk er dan aan om het stammetje (van de stek) schuin af te snijden.
Zo heeft het uiteinde een groter oppervlakte.
1/3 van de grote bladeren afknippen, de plant heeft geen wortels dus gaat zijn bladeren gebruiken om vocht op te nemen.
Stek poeder of gel gebruiken.
De stekjes in een propegator (Zelfgemaakte?) zetten en goed vochtig houden!
Je kan eventueel wat seramis op de bodem leggen, dat houd het vocht goed vast.
peace
Comment
Comment