Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet nog goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet nog goed?

    Korting op 420shop
    Ik heb tijdens kerst van een familielid eigen gekweekte wiet gekregen geen idee welke strain het zou moeten zijn maar aangenomen want wie zegt er nou nee tegen

    maar nu kijk ik wat beter en ben ik nuchter en zie ik dat een groot percentage aan de bruine kant is, is dit erg? Ik dacht dat het misschien te lang gekuurd is omdat hij had al ong 14maanden geleden geoogst en ik ook niet echt iets van stof ofzo ziet zoals je bij toprot heb.
    Attached Files

    #2
    het lijkt oudere wiet te zijn, ik heb hier ook nog wat liggen die er "bruiner" uitziet, die is 9maand gecured.
    Het kan ook rot zijn uiteraard. Hoe ruikt hij? het oogt ouder en wat droog, maar best oke. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


      #3
      Ik zou het roken.

      Als het dan niet bevalt weggooien en iets anders uit mijn potjes halen.

      Comment


        #4
        Yep, ouwe wiet.
        Zal niet fijn smaken, maar effect zal er wel zijn.
        Last edited by Nederhigh; 1 January 2022, 13:29. Reden: Bericht terugzetten
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik heb hier nog wiet liggen van 3 jaar geleden en die smaakt nog top raar maar waar. De cheese van sweet seeds. Is ook gewoon wat vuil groen, lichtjes bruin. Heeft ook nooit in weckpotten gestoken, ik was van plan dat weg te gooien en tis blijven liggen. Op 9 maand ziet alles hier nog gewoon groen in de weckpotten.

          Comment

          Bezig...
          X