Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Droog trimmen hulpmiddelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Droog trimmen hulpmiddelen

Korting op 420shop
    Hallo,

ik zou graag een hulpmiddel kopen om sneller te kunnen trimmen. Ik doe dit meestal droog en vroeg me af wat het beste is een tumbler of een bag om te droog trimmen?

Alvast bedankt voor de reacties

Maak je eigen trimmer, bijna gratis

DoorAdmin

JAN 23, 2019 doe het zelf, emmers, gaas, goedkoop, mayo, trimmer

zo handige uitvinding van iemand uit België. Ze zijn daar zo dom nog niet, hoor. Voor vrijwel niets maak je je eigen trimmer die perfecte topjes levert. Het geknoei met een schaartje behoort vanaf nu tot de verleden tijd. Je vindt de foto’s onder dit artikel.

Een vernuftige maar o zo handige uitvinding van iemand uit België. Ze zijn daar zo dom nog niet, hoor. Je eigen trimmer die perfecte topjes levert.
    Last edited by Nederhigh; 10 January 2022, 17:13. Reden: Copyright...

Comment

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Erg goed gevonden, uit Belgenland alweer ja maar ik vraag me af of er niet teveel schade aan de trichomen ontstaat, sta er toch op de bloem vd dames allen tijde met zachtheid te behandelen maar het resultaat ziet er wel erg geslaagd uit.

• Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Niet te hard schulden
      Ik heb er zelf een gemaakt maar die moet je draaien
      Eerst met boormachine geprobeerd maar dat ging te hard
      Nu met de hand werkt geweldig
      Ca 15 keer linksom en 15 keer rechtsom

• beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Ja, ge verliest sowieso een groot deel trichomen en gaat slecht geknipt zijn. Indica's gaan mss nog lukken, maar wat lossere sativa's...

gewoon wet trim doen in de pot , per plant ophangen 12dagen op een lv tussen de 55 en 65
    na 12 dagen van de takken knippen en nog effe nabewerken , dan op netjes voor een dagje of 3 a 4 (adh uw LV)
    dan curen

alles wat je machinaar doet , hoe duur dan ook is schade aan je bloem.

niet voor niets dat ze in de usa 'trimmers inhuren'

Comment

Inderdaad er gaat niets boven met de hand trimmen tenzij je op grote schaal aan t kweken bent.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

Of is dit iets voor je.. IMG-20220119-WA0007.jpg IMG-20220119-WA0008.jpg ​​​​​​
        Maat gebruikt het voor zijn 14plantjes..
        Via Ali aan geschaft..

Comment

Bezig...
        X