Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Iemand bekend met de lampenkap DAISY SECRET JARDIN???? (De paraplu vorm)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand bekend met de lampenkap DAISY SECRET JARDIN???? (De paraplu vorm)

    Korting op 420shop
    Goede middag mede kwekers. Omdat ik nu aan de laaste dagen van me 1e ronde zit en de toppen helaas erg begonnen te Foxtailen waarschijnlijk door licht stress. Ik gebruik nu een hele oude spijkerkap en voordat ik over ga op led wil ik zeker nog 2 runs hps doen. Ik zie het niemand gebruiken maar zie ze wel veel voorbij komen de secret jardin daisy paraplu vorm lampenkap. Kan iemand mij hier iets over vertellen die het wel eens gebruikt heeft of iemand er mee heb zien werken.
    Is het wat of niet het klinkt interessant.
    Hier een video van het product:



    Ik ben benieuwd

    #2
    Allemaal verkooppraatjes, gewoon een spiegelkap is voldoende.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Uiteraard klinkt het concept mooi, ooit een verkooppraatje gehoord dat niet goed klonk?

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Whahahaha me eigen verkoop praat

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Lol!

    #3
    Wil je met hps echt serieus meer oogsten, dan zou ik me eens verdiepen in verticaal kweken!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Hahaha Hork ik zweet nu al peentjes af en toe haha of kan er niet van slapen zo lastig soms nog. ronde 4 wil ik 2x de Sanlight evo 4 -120 halen veel goede revieuws perfect voor me vorm tentje slank makkelijk weg te halen. Omdat ik niet vanaf boven kan werken maar van voor en van onder alleen
      Last edited by Monkey Man; 1 March 2022, 17:15.

    #4
    Is OK om mee op te kweken.

    Comment

    Bezig...
    X