Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hy-Pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hy-Pro

    Korting op 420shop
    Beste medeleden!

    Ik heb een vraag omtrent de voeding van Hy-Pro... (Hy-Pro Hydro A+B)
    Ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben, maar ik sta echt met de handen in m'n haar omdat ze blijven zeggen dat het een BLOEI voeding is, voor deze planten waar de gehalten geschikt voor zijn. Terwijl het naar mijn ogen een perfect cannabis groeimiddel is vanwege het hoge stikstofgehalte, en lagere kalium en fosfor gehalten.

    Dus ben benieuwd of iemand ervaring met deze voeding heeft, en mij kan vertellen of het dus werkelijk een bloeimiddel i.p.v. groeimiddel is.

    Gegruss


    Your Request

    #2
    Re: Hy-Pro

    is een bloeivoeding met onderhoudsdosis stikstof<blijven ze groen van> net biobizz groei en bloei.

    Comment


      #3
      Re: Hy-Pro

      Ah oke dankjewel voor de bevestiging! Dan zet ik 't maar weer in de kast voorlopig Heb net Plagron Grow gekocht, ben benieuwd!

      Comment

      Bezig...
      X