Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stekken willen niet groeien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stekken willen niet groeien

    Korting op 420shop
    Ik zit met een probleem waar niemand een antwoord op lijkt te weten.
    Ik ben nu weer gestart in mijn hok, de laatste opbrengst was echt heel slecht terwijl het daarvoor altijd gewoon goed ging.

    Ook nu lijkt het weer finaal mis te gaan, stekken staan nu al bijna 3 weken in de groei terwijl ze normaal maar anderhalve week groei hadden.
    De stekken worden wat gelig in zn geheel en ze willen maar niet groter worden.Dit had ik de 3e keer dus ook al maar toen heb ik het gewoon doorgezet, alleen lijkt het dit keer nog wel erger.

    Ik kweek op cocos en heb dit keer alle cocos vervangen.
    Het water dat ik geef heeft een EC van 1,3 en de pH is 5,6 - 6,0
    De luchvochtigheid was de eerste week rond de 80%

    Wie kan me helpen...

    #2
    Re: stekken willen niet groeien

    Is je afwatering wel goed? Blijft er niets onderin staan? Maak eens wat foto's van je setup en je planten, dat helpt wat makkelijker.

    Comment


      #3
      Re: stekken willen niet groeien

      Afwatering is goed..
      Ik heb gewoon een bak, maar die heb ik nog niet vol laten lopen want heb alleen nog met de hand water gegeven.

      Comment


        #4
        Re: stekken willen niet groeien

        niemand een idee ?
        Ik heb ze nu een aantal maal bladvoeding gegeven en ze zijn iets groener en iets gegroeid..
        Maar nog steeds niet zoals het hoort te zijn...

        Comment


          #5
          Re: stekken willen niet groeien

          luchtvochtigheid goed hoog houden en je medium niet te nat,en volgende keer andere stekkenboer natuurlijk

          Comment


            #6
            Re: stekken willen niet groeien

            Als er respons is op bladvoeding (icm met de door jou omschreven situatie) zou ik in 1e instantie denken aan stekken die welliswaar wortel hebben maar daarna een tijdje droog hebben gestaan waardoor de wortel niet meer goed functioneert. Herkenbaar aan bruine wortels ... Hoe zagen je stekken eruit toen je ze kocht ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: stekken willen niet groeien

              Hoi

              Heb je nadat je de laaste keer wel goed draaide iets vernieuwd of iets verandert aan je hok.
              Heb zelf het idee dat er ergens een gif damp vandaan komt. (nieuwe vijver folie bv).
              Ook omdat je laaste draai ook al niet goed verliep.
              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

              Comment


                #8
                Re: stekken willen niet groeien

                @ moreweed : De wortels zagen er prima uit, netjes wit. Ook zijn ze allemaal goed geworteld ze willen alleen niet groeien.

                @ marcel3 : Daar heb ik zelf ook aan gedacht maar het probleem is dat ik niets veranderd heb, in de growshop gaven ze het aan met de term "sick hock syndrom"
                Ze zeiden ook dat het kan dat je daar de eerste paar keer niets van merkt maar door de constante warmte en vocht er op een gegeven moment bepaalde gassen vrij kunnen komen. Maar ik zou echt niet weten van wat of welk materiaal die gassen dan vrij moeten komen. Jij enig idee ?

                Comment


                  #9
                  Re: stekken willen niet groeien

                  I heb percies het zelfde probleem ze willen niet groeien zitten er al 2 en half week in en aij nog steed s het zelfde ze leven wel mwar willen niet groeien ik wordt r gek van ik ook op cocos en alles is ook gwn hoe het hoort mawr groeien doen ze niet ......

                  Comment


                  • Henk09
                    Henk09 commented
                    Editing a comment
                    Hoe is dit probleem uiteindelijk opgelost?

                    Gr

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    topic van 8 jaar oud
                Bezig...
                X