Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietplant vrouwelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplant vrouwelijk?

Hoi allemaal.
    ik ben Leon.
    ik heb 4 wietplanten staan(buiten) van nu zon 70 cm hoog.
    ik heb hier eerst veel gelezen over mennelijk of vrouwlijk maar kan er bij me zelf maar neit achter komen.
    ik heb namelijk niet de hangende bolletjes maar ook niet het bolltje waar soort witte haren uitkomen.
    wel hele korte haartjes op de stam enzo zelf maar denk dat mannetjes dit ook hebben..
    ik ga ze vanaf morgen nog maar 12 uur ligt geven. iemand enig idee hoelang het dan duurt voordat er kleine topjes of manlijke dingetjes te zien zijn?
    hier nog foto's..
    misschien kan iemand zien welke vrouwtjes zijn of dat er een vrouwtje tussen zit?

Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!

Last edited by loenix; 8 June 2011, 19:13. Reden: foto link werkt niet

Comment

Het zijn vrouwtjes voor zover ik kan zien
      God was never on your side..

Comment

Daar is nog niets aan te zien.

Comment

Re: hemp vrowlijk ???

Oorspronkelijk geplaatst door hasjking View Post
          En het is WEL MIJN moedertaal maar ik heb 9 jaar in belgie gewoont d'us ik ben het een beetje vergeten .
          hmmm, ik ben van Belgie en ik kan je wel verzekeren dat we hier vrijwel dezelfde schrijftaal hanteren dan bij onze graag geziene noorderburen
          groetjes van't zuiden!

Comment

Maak je niet druk er zitten er hier veel die fout schrijven en spreken en ik en monty zijn daar de beste in dus join ons clubje
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X