hee hallo ik heb een plant gehad met twee toppen waar een paar mooie tijger zaden uitkwamen en de wietplant was femm is dat zaad wat er nu vanaf komt ook femm en kan je ze nog gebruiken wand het zijn eigelijk back up zaden zeg maar
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken
Collapse
X
-
Worden (vaak) herma’s. Je kan het proberen maar wel goed in de gaten houden anders heb je dadelijk een hok vol zaad.
Ben je minder avontuurlijk ingesteld of weet je niet goed waar je op moet letten en je hebt niet genoeg stash om een mislukte ronde te overbruggen dan zou ik er niet aan beginnen.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
-
Een heel slecht plan Tijnie82 wat je uitsluitend binnen moet testen anders hebben je buren ook de planten vol zaad.
Comment
-
trekt er gewoon die fluiten af man!Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
Comment
-
Beetje dubbel denk ik 🤔 heb 11j geleden es een herma int kot gehad ,veel zaadjes mogen ontvangen
En nu plant ik elk jaar eentje buiten ervan ,heb daar nog geen enkele herma van gehad....
Comment
-
Was één van men eerste kweekjes ,bubblelicious en white-rhino (nirvana seeds) de white-rhino was herma en de bubblelicious "besmet" ,heel véél zaadjes lolzzz ,heb er geruild ,aan kameraden gegoven en er is nergens een herma uitgekomen 😉
-
Btw 😉 "project 0" in men topic, is één van die zaadjes ,heeft al sex getoond (te vroeg buiten gezet) en is vrouwelijk
-
In fem. zaden kunnen geen mannen in zitten. De naam zegt het al gefemeniseerd!!!! Als je toch het zaadje gaat gebruiken krijg je 50% hermafrodiet. Je hebt domme vragen en domme vragen. Ik kraak je of niemand af, ik ben gewoon erg scherp
-
Comment