Hallo allemaal, ik heb een autoflowertje staan maar begint hij begint al vrij snel met de bloei volgensmij. Hij is nu iets van 40 dagen maar wel een tikkeltje klein voor zijn tijd van bestaan. Weet iemand of de plant nog groter ken worden of is dit gewoon een flop?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Te vroeg in de bloei?
Collapse
X
-
Dat is de essentie van autoflowers, die schieten vaak na 2/3 weken in de bloei. En als je dan juist die weken slecht weer hebt of je waterhuishouding niet in orde hebt. Dat vergeven ze je niet.
Wat zijn die andere 2kerstbomen, zijn dat fems.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nederhigh View PostKomt misschien nog net 10cm bovenop in de bloeistrek, maar meer ook niet
Indd, autoflowers, geen controle.
Comment
Comment