Ik lees al wekenlang alles dat er maar te vinden is over het groeien en bloeien van Weed. Met verbazing lees ik overal dat buitenweed niet hetzelfde opbrengt als weed dat binnen is gekweekt. Vreemd als ik dat vergelijk met de normale produkten in de winkels. Ik betaal voor een kropje sla dat zonder allerlei hulpmiddeltjes is gegroeid bij een natuurvoedingswinkel meer dan bij de buurtsuper. Soms zien de natuurvoedingsmiddelen er niet zo mooi uit als de spullen die je overal ziet liggen dus daar kan ik dan nog weer inkomen. Maar je zou toch zeggen(of beter; ik als leek zeg
als je toch weed kunt roken waarbij niet allerlei dingen zijn toegevoegd of gebruikt maar dat op een kalme rustige manier is groot geworden betaal je daar toch liever iets meer voor?
En dan mijn 2e vraag...
Het verduisteren. Ik lees dat de kasten etc. echt helemaal lichtdicht moeten zijn. Als planten in de natuur groeien is het ook niet precies 12 of 18 uur aardedonker maar is er licht van de maan enz. Misschien zijn het wel hele domme vragen maar ik ben dan ook een groentje wat dit gebeuren aangaat.
als je toch weed kunt roken waarbij niet allerlei dingen zijn toegevoegd of gebruikt maar dat op een kalme rustige manier is groot geworden betaal je daar toch liever iets meer voor?
En dan mijn 2e vraag...
Het verduisteren. Ik lees dat de kasten etc. echt helemaal lichtdicht moeten zijn. Als planten in de natuur groeien is het ook niet precies 12 of 18 uur aardedonker maar is er licht van de maan enz. Misschien zijn het wel hele domme vragen maar ik ben dan ook een groentje wat dit gebeuren aangaat.
Comment