Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bestoven vrouwtjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bestoven vrouwtjes.

Korting op 420shop
    Tegen het eind van de zomer ga ik ongeveer 10 soorten autoflowers laten bestuiven door 2 Deense mannetjes, te weten de Nadia en de Danish Gold. Dit gaat uiteraard gebeuren op 2 afzonderlijke locaties, omdat ik wil weten welk mannetje de vrouwtjes heeft bestoven. Zodra de vruchtzetting heeft plaatsgevonden wil ik de zaadplanten/bestoven vrouwtjes terugzetten in mijn foliekas. Daar zullen evenwel nog vrouwtjes staan, waarbij ik vruchtzetting ongewenst vind. Mijn vraag luidt: kunnen reeds bestoven vrouwtjes -door eventueel nog aanwezig stuifmeel- de andere vrouwtjes alsnog "doorbestuiven"?
    HJM of EOG: hebben jullie hier ervaring mee?

Re: Bestoven vrouwtjes.

Da wil ik ook wel is weten
    God was never on your side..

Comment

Als je stuifmeel zou bewaren en het droog blijft zou het enkele weken houdbaar zijn.
      Stuifmeel wat nog op de plant ligt en niet "gebruikt" is zou dus nog andere bloemen kunnen bestuiven. Maar of dat weken zijn.

Zie Monty die een stukje van zijn plant bestuift, alleen dat deel van de plant is bestoven verder niets. Maarja dat is met de hand.. Heel gericht dus.
      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Hier

Comment

Ik ben benieuwd, ik heb eerder deze avond een nieuw topic gestart over het vermenigvuldigen van autoflower en het resultaat (zie mijn topic vermenigvuldigen (autoflouwer)).
          Ik zou heel graag van je willen weten hoe jou test is verlopen.

Greetzz Coen.

Comment

Bezig...
          X