Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help ! Zaailingen groeien wel maar wortellen niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help ! Zaailingen groeien wel maar wortellen niet

Korting op 420shop
    Hey mensen wie kan mij helpen ?

Ik heb zaaitjes ontkiemt van powerseeds het zijn ppx zaden , snelgroeiend , hoge opbrengst .
    Ik heb de ontkiemde zaden in een potje gezet met plagron light mix .
    Nou kwam ik er na een paar dagen achter ( door de forums te spitten ) dat stekgrond beter was , ik heb ze dus alsnog in de stekgrond gezet maar vond toen al dat er weinig wortels aan zaten . Nu ongeveer een week of anderhalf later zie ik wel verandering ook dankzij me tl lampen inplaats van een bureau lampje maar ik heb wederom weer naar de wortels gekeken maar het lijkt wel of ze niks doen maar boven de grond wel .
    Ik heb sins een week rhizotonic dat ik elke dag meegeef als ze water nodig hebben .

PROBLEEM IS AL OPGELOST , WAS SCHIJNBAAR TE NAT/TE VEEL WATER GEGEVEN ,WORTELS ZIJN HERSTELD EN GOED GEGROEID ZIE FOTO'S
    IMG_1426.jpg

Gr eazy
    Last edited by Eazy; 20 June 2011, 23:15.
    Echte mannen eten geen honing , die kauwen bijen !

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Re: Help ! Zaailingen groeien wel maar wortellen niet

Thnx maar ze staan in een zelf gemaakte grow box warmte is rond de 27/28 graden en een lv van 50% je zou tog zeggen dat ze het moeten doen toch ?

Comment

Gewoon in stekgrond en in de open lucht.
        Geen dakjes, kapjes en ander geneuzel.

Als je buiten in de tuin zaait komen ze ook gewoon op.

En niet gelijk een hitte test er op los laten, aub.
        19-22 gr. is mooi zat eerst.

Succes, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

thnx voor de reacties tot zover

Comment

Niet stressen, gewoon laten gaan.....

Comment

Hier nog ff wat foto's ervan

IMG_1374.jpg
              ppx 2 weken oud
              IMG_1376.jpg
              8 x ppx
              IMG_1375.jpg
              home-made growbox 8 x ppx 9 x pp van hermafrodiet ( lampen staan ff hoger voor de foto ! )
              IMG_1378.jpg
              redelijk vitaal zou ik zelf zeggen maarjah wortelt dus niet
              IMG_1379.jpg
              9 x hermafrodiet zaden , gelijk stekgrond en tl dicht erbij , hopelijk gaan deze beter
              Last edited by Eazy; 1 June 2011, 02:45.

Comment

heb je trouwens een klein zwenkventilator in je hokje staan? hiermee wordt je stam steviger en wordt de sapstroom bevorderd
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Je moet ze in graven tot de eerste bladeren onder de grond zitten want nu zijn het van die lange steeltjes die af zullen gaan breken
                  En ze zijn zo lang geworden om dat ze niet bij het licht kunnen dus niet genoeg licht krijgem
                  God was never on your side..

Comment

klein zwenk ventilator , zat er wel aan te denke maar wel weinig ruimte en word wel een heel kleintje denk ik maar goed ik gaat kijke thnx voor de tip mito
                    Belladonna dat was de oude situatie , nu hangen de tl's ff hoger anders kon ik geen foto nemen normaal is het 2 a 5 cm erboven , de lange steeltjes kwam door de verkeerde lamp en dan heb ik de steeltjes al een heel stuk ingegraven goed begin is het halve werk zegge ze he, bedankt voor het meedenke

Comment

Misschien nog maar een tl er bij hangen? Ze krijgen te weining licht. Wat is de kleur code?

"Dat is waar: Maar een goed begin is slechts de helft!"
                      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

kleurcode 840 cool white van philips er hangen 2 stuks boven en ik heb een inlaat en uitlaat en alles bekleed met alluminium folie , staan in de stekgrond en lampen hange 2 a 5 cm er boven , temp = rond 23 a 28 en lv rond 45 a 55 % zou zegge (na veel gekeken en gegoogled ) dat het zo goed of zelfs perfect moet zijn tog ? maar de vraag blijft waarom ze niet wortellen ? misschien te nat geweest of te vaak of te veel water of wortel beschadiging , laat maar horen ondertussen wacht ik rustig af en laat de zaailingen met rust zoals me is vertelt

thnx voor t meedenken hoe meer hoe beter

Comment

ik had net even opgezocht wat de bloeittijd is van PPX... 8 weken. ik zou ze buiten zetten en zoals bella al zij je kan ze tot de lob bladeren ingraven
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

misschien een hele stomme of domme reactie van me , maar is dat goed 8 weken ? bij het uit zoeken was het het gemiddelde plus hij groeit door in de bloei 75 % sativa en 25 % indica

Comment

Welkom Eazy,

Maak even een topic aan in de juiste sectie, dit gedeelte is om jezelf voor te stellen.
                              Of maak er gelijk een kweekverslag van

Succes en veel plezier op het forum!

Edit: zie dat je jezelf hebt voorgesteld in een ander topic. Zal deze even verplaatsen voor je.
                              Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                              X