Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is een droogtent aan te raden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is een droogtent aan te raden?

    Korting op 420shop
    Heejhoi allereerst bedankt voor het lezen.

    Ik had even een vraagje doordat ik een grotere kweektent heb gekocht heb ik nu een 60x60x160 tent over en nou vroeg ik me af of het een verstandig idee is om er een droog tent van te maken?
    (8 lagen erin voor toppen en Koolstof filter met buisventilator)

    Verstandig vooral in de zin van dat je daar goede resultaten mee kan halen? Geen zin in dat mijn wiet na 2 dagen kurk droog is.
    En zou het dan nog nodig wezen om een clip ventilator in de tent te plaatsen of is alleen de afzuiging genoeg?

    Vriendelijke groet,
    Steamboat



    #2
    Ik zeg doen, alleen afzuiging is voldoende in mijn beleving. Na 2 weken mooi de potjes in met zā€™n Boveda pack bvb.

    Comment


      #3
      Hoe kleiner de ruimte, hoe makkelijker (meestal) om je klimaat op pijl te houden. Dus ja, droogtent geeft normaal sowieso een meerwaarde.

      Bovedapacks die hierboven worden aangeraden zou ik eruit laten. Heb ze vroeger zelf ook gebruikt maar sinds ik een podcast gehoord heb waarin een kerel goeie argumenten aanhaalde om ze niet te gebruiken komen ze bij mij de potten niet meer in.

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Fijn dat je die podcast ook effe deelt.šŸ«µšŸ™‚

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Zal wss ergens bij het 'curen' gedeelte gepasseerd zijn van die boveda packs. Hij gebruikt ze enkel voor langdurig gebruik waar de potten voor een half jaar tot jaar in de kast gaan. Aangezien de potten bij mij zo lang niet meegaan komen ze dus bij mij de potten niet meer in
        https://www.youtube.com/watch?v=qNltc9goSdA

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        tldr: https://www.youtube.com/shorts/o9QAkC2KccM

      #4
      Ik ben inderdaad wel benieuwd naar die argumenten. Ik zat er sterk over te denken dat te gaan doen namelijk!

      Comment


        #5
        Denk dat vanaf hangt hoe snel je terug na elkaar kweekt anders kan je uw kweektent gebruiken als droogtent.

        Comment


          #6
          Ik zou voorgroeien in de 60x60 , en droognetten zoals we dryer heb je ook
          Ganja always does the trick.

          Comment

          Bezig...
          X