Is hier iemand op het forum die gebruik maakt van zān rosin pers?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Rosin pers
Collapse
X
-
Comment
-
Te zien welke pre- mold je gebruikt. Je hebt kleinere vierkante en langwerpige grotere. Bij grote druk dacht ik 1gr dab voor 5 gr wiet. Maar in de praktijk wss maar de helft of een vijfde weeral want die 1 ton press is veel goedkoper dan die 27 ton natuurlijk.
Eerder 1 tot 3 gr dab van 25 gr wiet denk ik reeeler
-
Denk dat ik daar voor ga sparen en dan knipafval ga persen
-
Met knip kun je geen dab maken dacht ik.
-
-
Na t lezen van reacties hier herinnerde ik me dat ik een stijltang gekocht had voor dit doel maar nog nooit gebruikt had, dus ben meteen maar ff aan de slag gegaan. Wat toppen in wat bakpapier strak samengeperst op 175 graden, kwartier lopen knijpen, geen druppeltje niks. Maar de wiet kan ik wel weggooien. Oh well. Dat ook weer geprobeerd.Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.
- Likes 1
Comment
Comment