Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Voorbloei??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorbloei??

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    ik heb hier een aantal Kush planten die ik buiten heb staan in 9L potten,nu verwachte ik pas de start van de bloei einde deze maand maar op 5 juni merkte ik meeldraden tussen de hoofdtoppen,we zijn nu 5 dagen verder en deze meeldraden groeien maar heel traag, er komen er wel overal nog meer bij,kan dit alsnog voorbloei zijn?
    nu zit ik ook met het probleem dat ik mijn planten nog wou over potten naar grotere potten,is dit nog mogellijk of heb ik de kans dat ik ze stress naar 2slachtige planten?
    is er misschien nog iemand waarbij de plantjes hun vrouwelijkheid beginnen te tonen?ik dacht altijd dat de dagen korter werden rond 21-23 juni,kan dit komen door een bewolkte avond waardoor de plant dacht dat het nacht was?kan dit nog verdere problemen geven voor mijn planten sinds de dagen nog helemaal niet korter zijn?
    alvast bedankt.

Mvg,Sven

PS:ik zet normaal mijn planten binnen maar enkel bij slecht weer,toen ik merkte dat mijn plantjes in de bloei waren hadden ze net 2 nachten buiten gestaan,ik weet dus helemaal niet wat doen,binnen halen en verduisteren of gewoon laten doen
    Last edited by Svekke; 10 June 2011, 11:26.

Re: Voorbloei??

Ze genoeg mensen hier op forum waarbij je al kan zien of het vrouwen of mannen zijn.
    en ja om potten kan nu nog wel beter dan ze in te kleine potten laten staan dat levert meer stress
    P.s planten verplaasten levert stress op dus laat ze gewoon buiten en ja ze smelten niet van bui regen
    God was never on your side..

Comment

kan het kwaad dat ik andere grond gebruik in de nieuwe potten?de vorige grond is namellijk niet meer verkrijgbaar
      Last edited by Svekke; 12 June 2011, 13:41.

Comment

Maakt niet uit hoor die nieuwe aarde zorg wel dat er gaten onder in je potten zit dan kan het overtollig water weg lopen

groetjes

Comment

zijn vandaag allemaal overgepot in kuipen van 50L! nu maar laten groeien

Comment

Succes ermee!

Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

tnx West,ze blijken minimaal stress te hebben,vandaag even gemeten en 2cm groei op 1 dag,voor de overplanting had ik max 1 cm groei per dag!

Comment

Dus je hebt er goed aan gedaan en dat wordt beloond...

Comment

Vaak geeft over potten beetje stress maar ook meer voeding een vaak flink slok water
                  en dan kunnen ze wel eens een flink groei doen.
                  Andere planten staan een paar dagen stil kan ook waarschijnlijk bof jij

Comment

Gistere was het een zonnige dag en dat heeft ze blijkbaar goed gedaan na 5 dagen regen,men autoflowers die staan volledig stil door het slechte weer,men grootste haar topjes groeien van geen haar
                    ik zie de opbrengst zo wegvliegen en de komende dagen word het weer niet beter.

Comment

Geduld....

Comment

Bezig...
                      X