Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet te lang gedroogd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet te lang gedroogd

    Korting op 420shop
    Goed waar begin ik.
    dit was 1 van mijn eerste serieuze oogsten maar kort samengevat heeft het te lang gedroogd (11 dagen) ik dacht dat dit juist was maar blijkbaar niet. Ik heb het nu schoon geknipt en in potten gedaan maar zelfs met die packs erin blijft die op 40% hangen... Wat zeggen jullie wat ik er het beste mee kan doen? En is hier nog wat mee te doen of word het tijd voor een nieuwe run? Of kan ik er het beste hash van draaien?

    #2
    Als je ze vochter wilt. Helpt het niet om ze te burpen in een vochtigere ruimte zoals een kelder ofzo?

    Comment


    • Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Ik burp na het douchen als het onder de 55 zit. Dekseltje los rondje draaien door de lucht en deksel erop. Zit het gelijk terug boven de 60.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      NewNoobie, dat was een dom grapje, het kan natuurlijk niet

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      🤣🤣🤣

    #3
    Enige info is wenselijk,

    Qua hoeveelheid verpakt en in wat?

    40 is heel droog als je dat nu nog naar 60 brengt word het schimmel ben ik bang. Zou het naar 50 brengen en daarmee blij wezen.

    Uitgaande van weckpotten zou ik zeggen maak een grote vloei nat doorweekt onder de kraan, vouw deze 4x op en plak hem tegen het glas aan de binnenkant van je weckpot.

    Maar zorg dat het niet meer te hoog gaat worden zoals ik zei 10 procent verschil is nog te doen maar daarboven word het risico toch groter voor schimmels etc.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    #4
    Ik heb de pot laten burpen na het douche idd en nu zit ik weer rond de 50% lets see what happens!! Thankss guys

    Comment


      #5
      Oh dat zal heus goed komen, en anders, wat ik doe is een sinaasappelschilletje erbij, dat geeft ook een fijn aroma

      Comment


        #6
        A44439B0-903D-4C96-A78F-1E98CF5BEDBF.jpg Schilletje tijdig vervangen.
        Attached Files
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #7
          Blokje appel in alufolie met gaatjes aan bovenkant kan ook. Als we dan toch op de natuurtour zijn.
          ED567F7C-BBF7-46BE-99FF-41B68D4DA1A6.jpg
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment

          Bezig...
          X