Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

slaapwiet gezocht en wat beginnersvragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slaapwiet gezocht en wat beginnersvragen

    Korting op 420shop
    Het onderwerp is wel eens eerder voorbijgekomen, maar er komen zoveel nieuwe soorten bij dat ik de vraag toch nog eens wil stellen.

    ik overweeg een rondje te starten om de ultieme slaapwiet te kweken. Doel is z.s.m. klaar zijn. i.i.g. voor de zomervakantie dus dat moeten autoflowers worden.
    grote oogst is niet nodig, ik vape 1 vulling per 2 dagen en ik denk dat er wel 3 vullingen in een gram gaan.

    ik kan me herinneren dat northern lights getipt is als goede slaapwiet. door Takketoelli die ga ik dus zetten.
    verder ga ik een auto zoeken met veel cbd om te proberen of dat me helpt. iemand nog ervaring met een wiet waar hij goed op sliep?

    probleem bij mij is vaak niet het in slaap komen maar het doorslapen.



    (ik zat op diverse sites te zoeken en dan zijn er wel verpakkingen per 10 maar niet per stuk of per 3. wat ergerlijk. wil geen kilo van 1 soort ivm gewenning)

    en nu ik toch aan het vragen ben:

    -is een 2 jaar oude zak met allmix grond nog te gebruiken of moet ik dat juist niet doen?

    - heeft iemand ervaring met het afvoeren van de lucht uit zijn kastje/tent door deze aan te sluiten op de afvoer van de wtw installatie? mijn kast staat ernaast maar ik durf die slang niet open te snijden om mn afvoer erbij in te proppen.

    bedankt voor het meedenken!
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    #2
    Voor slaapwiet voornamelijk voor een sterke indica soort gaan en er voor zorgen dat de trichromen mooi amber zijn voor je oogst😉

    Comment


      #3
      Als je maar genoeg rookt wordt het allemaal slaapwiet.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #4
        Inderdaad voor een indica dominante strain gaan.

        Anesia heeft een soortje letterlijk genaamd : Sleepy Joe.

        Die klapt je direct je bed in.

        Wel duur maargoed Indica is wat je wilt iig.

        OG kush is ook lekker.


        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Alle Kush soorten krijgen deze adhd'er op elk moment van de dag met zijn ogen dicht op de bank. Niks voor mij, dus wel wat voor u denk ik zo meneer Alzheimer.

        #5
        Probeer ook eens geen koffie meer te drinken na 17:00.
        Ik word zelf niet opgewekter van koffie, maar het verstoort wel mijn slaapritme als ik het na 19:00 in de avond nog drink.

        Ik ga praktisch KO van elke wiet, vandaar dat ik erg lichte jointjes draai. Voor mij is er geen verschil tussen sativa of indica. CBD doet niets qua gevoel maar ik slaap er op vakantie ook lekker van door.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #6
          ok thnx allemaal!
          sleepy joe ga ik zoeken. en ook een kush. al eens een kush gehad ook. maar zooitje gemaakt van namen op de potten dus wist niet meer welke dat was
          ja beter indica dan sativa is me bekend. flink amber ook. ik ga zoeken.
          koffie beperk ik al tot de ochtend maar thnx!
          mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            De gorilla glue van zamnesia was een dopoog wiet, dus effe kijken of ze auto hebben.

          • Lekkergroeien
            Lekkergroeien commented
            Editing a comment
            Alzheimer Of 818 headband of kosher kush of notorious og is mijn advies.
            Zijn allebei sowieso in Amsterdam te vinden bij voyagers of greenplace meestal. 😁

            De zaadjes bij DNA genetics en loud seeds
            Last edited by Lekkergroeien; 21 April 2023, 21:58.

          #7
          Je bent toch geen beginner meer he, maar misschien dat je met Alzheimer altijd een beginner blijft ?

          Ik zou iets met Amnesia zoeken.
          Er zijn heel wat autoflowers waar Amnesia door zit. Die smaakt ook erg goed met de vape.

          Hoe is die allmix ? Als het niet helemaal uitgedroogd is kun je dat nog prima gebruiken.
          Als het wel stofdroog is, kun je het mengen met nieuwe grond en wat extra water erbij doen.

          Grtz, Q
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            nou veel soortjes niet te krijgen of alleen per 10 verpakt maar ik heb wat besteld. bedankt allemaal voor het meedenken. iemand ervaring met gebruiken oude allmix of beter nieuw kopen?

            He Q! blij dat je er bent. zag je reactie pas nadat ik gekocht had verdorie ik ga de zak gelijk open trekken en kijken.


            volgens mij prima te gebruiken nog. ik zal het voor de zekerheid wat mixen met nieuwe. ff geroken aan de biobizz flessen en die kunnen ook nog.

            ja met mijn geheugen begin ik iedere keer weer op nul helaas. zal een topic aanmaken en hoop dat je meekijkt, daar heb ik een paar flinke potten wiet aan te danken


            toevallig heb ik er ook een amnesia bijzitten. dat is mn cbd experimentje
            Last edited by Alzheimer; 21 April 2023, 16:22.
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              En dan gewoon niet zeggen welke zaadjes die nou heeft?

            • JimBean
              JimBean commented
              Editing a comment
              vergeten

            #9
            Hm…Northern Light? Die is bij mij favoriet omdat ik er juist lekker fit bij blijf. Iemand hier op het forum noemde het daarom ‘werkerswiet’ kan ik me herinneren. Kan het bericht helaas niet meer vinden.
            CBD-olie gebruikt een vriendin van me om te kunnen blijven doorslapen. Twee druppels voor het slapen gaan.​

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Werkerswiet ja maar de ene ervaart het wss wel anders dan de ander.

            • Ketelhuis
              Ketelhuis commented
              Editing a comment
              Werkerswiet?? en welke soorten zijn dat dan? Blijf ik daar mooi bij uit de buurt😂🍀

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              😂😂😂

            #10
            Ben benieuwd wat je in huis hebt gehaald Alzheimer
            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


              #11
              voor ik de bevestiging binnenkreeg moest ik weg en ik wist de leveranciers niet meer dus met wat vertraging:

              Gorilla Glue Auto - Auto Seeds
              CBD Amnesia - CBD Seeds
              ​Candy Kush Autoflower - Auto Seeds
              Auto Sleepy Joe - Anesia Seeds
              Northern Lights Auto - Pyramid Seeds
              Northern Lights Auto - Vision Seeds
              en een eigen merk gorilla glue freebie

              ik was eigenlijk op zoek naar een paar anderen. maar veel zijn niet beschikbaar of per 10 en ik wil juist wat verschillende proberen.

              iedereen bedankt voor het meedenken! ik zal volgende week een verslag starten. nu sporten

              edit wat ben ik ook een lul. die cbd waar ik zo benieuwd naar ben is geen auto. iets teveel schermpjes met verschillende filters open...
              Last edited by Alzheimer; 22 April 2023, 07:40.
              mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

              Comment


              • Ketelhuis
                Ketelhuis commented
                Editing a comment
                Lekkere line-up zeg.
                Hoezo 2 verschillende Northern Lights?
                Ik heb ook een NL op de line-up dit jaar.

              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                tja ik wilde zoveel mogelijk verschillende soorten proberen. deze heten beide northern lights maar ze verschillen toch flink lijkt het. risico spreiding 😅

              #12
              als je maar genoeg pakt dan slaap je wel door
              ik heb wel gemerkt dat als ik meer stoned dan high wordt dan slaap ik beter, maar
              ik vind het beste voor het slapengaan druppels pakken, ik maak ze ook zelf dat
              werkt gewoon beter/efficiënter meer rendement van als je begrijpt wat ik bedoel
              en een Vulcano aanschaffen, dat is de beste aankoop geweest voor mij!

              Comment


              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                thnx ik heb een mighty. bevalt me ook goed.zo’n vulcano lijkt me vooral leuk in gezelschap
            Bezig...
            X