Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bijvoeden ja of nee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijvoeden ja of nee

    Korting op 420shop
    Hey iedreen,

    Vraagje, mijn vriendinnetjes toevallig allemaal amnesia genaamd, zijn sinds een week boven de stekgrond uitgekomen, nu wil ik ze binnen een week overpotten naar 11 liter bakken met lightmix, moet ik ze nu tussentijds bijvoeden of niet?
    Ze hebben alleen wortelstimulator, enzymen in afgezuurd water gehad tot nu toe.
    En!!, als ze de lightmix in gaan, hoelang voordat je moet bijvoeden in deze lichtbemeste grond, waar ik mischien wormenmest aan ga toevoegen.

    graag hoor ik van jullie, greetzz Krasi.

    #2
    Re: Bijvoeden ja of nee

    stekgrond is heel arm,dus bijvoeden met ec van 1.0 zullen ze wel lekker vinden.een amnees schiet de lucht in als ie veel stikstof krijgt.er is nu geloof ik zelfs speciaale voeding op de markt voor amneesjes,dus let op dat je ze niet teveel stikstof rijke voeding gaat geven.zou in de 11 liter potten naa 2 weken voorzichtig beginnen met voeden.gaa vandeweek toevallig langs bij een binnentuinwinkel,en zal eens informeren naar die amnees voeding,want me volgende ronde word ook amnees.als ik wat weet post ik het hier.

    Comment


      #3
      Re: Bijvoeden ja of nee

      Hey Tumble,

      Thanks voor je support, met stekken weet ik het nu wel maar ik wil toch voorzichtig te werk gaan nu m`n eerste keer met zaden.
      Ik gebruik de voedingslijn van atami b-cuzz en daar zitten wel een soilbooster en een bloeistimulator speciaal voor de sativa soorten bij, maar ik hoor graag van je over de amnees gerichte voeding.

      Greetzz Krasi

      Comment

      Bezig...
      X