Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Keuzestress led lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Keuzestress led lampen

    Korting op 420shop
    Hoihoi even een vraagje.

    Dit zal waarschijnlijk een topic wezen waar iedereen een andere mening heeft maar ik moet een lamp hebben voor mijn 120x120 en ik vraag me af voor welke lamp ik zou gaan?

    Ik kweek zonder co2 en mijn eerste idee was een spiderfarmer sf4000 omdat ze voor groeien onder een sf1000 maar ik hoor ook goeie verhalen over de mars hydro fc e4800

    #2
    Keuze is niet persee tussen deze 2 lampen maar gewoon 2 voorbeelden die zouden kunnen

    Budget is vrij onbeperkt trouwens!

    Comment


      #3
      Go voor mars zou ik zeggen, kan je zelfs smartfunctie op hebben ook.

      Comment


        #4
        Als je budget echt onbeperkt is kan je ook lumatek eens bekijken of de gbars. Zijn er hier enkele die deze gebruiken en daar hele mooie resultaten mee neerzetten.

        Tijnie82 zal me sowieso gelijk geven

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Of een zelfbouw nog beter en kan je alles perfect maken zodat alles tot in de puntjes goed belicht word

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Met onbeperkt budget ga ik zelf niet lopen kloten hoor als m'n tent een standaardafmeting van 120x120 heeft.

        #5
        Rreppellsteeltjam mag ik jou even hierin betrekken? Ben benieuwd wat jij vind namelijk

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ehm, fce 4800 kan 3 gram per watt van af komen, beweren ze.
          Die ander weet ik zo niet.

          Gbars 2.2 gpw door remco.

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          @Rreppellsteeljam dat is de FC 4800 niet de FCE 4800 zie op de website van mars hydro 😉.
          De FCE is 2,5gram per watt top. Nu je moet al uw best doen om een strain te vinden die dat mogelijks kan produceren.

          Wees slimmer dan mij en neem dan die met smartfunctie voor dat geringe prijsverschil.

          Tevens kan je als uw budget onbeperkt is de UV lampen optioneel bijkopen om de planten wakker te maken en te laten slapen juist na en voor dat uw lampen uitgaan telkens voor 5 minuten te laten branden om de schok direct klaar of direct donker te verkomen en wat meer voordelen dat ze op hun site uitleggen.

        #6
        Keuze is gemaakt en bestelling is uitgevoerd ook is mijn kweek verslag geupdate...

        Comment


          #7
          Wat is het geworden?

          Comment

          Bezig...
          X