Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Maximale opbrengst 5 planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maximale opbrengst 5 planten

    Korting op 420shop
    Even een leuke hersenspinsel

    Stel je wilt de maximale opbrengst op jaarbasis maar je wilt binnen de 5 planten blijven met een onbeperkt budget hoe zou dat er dan uit zien volgens jou?


    #2
    Zo zwaar mogelijke lamp elk appart in 5 tenten met CO2 maken dat de plant juist uitkomt op 1januari. Die tenten wss laten draaien op hydro.

    En in als het weer er klaar voor is buiten plaatsen in een vrachtwagencontainer(zonder dak,speciaal gemaakt met goede drainage, warmtewisselaar voor te verwarmen of af te koelen in de wanden zodat de wortels booit te koud of te warm worden) vol met voorbereide aarde in verplanten zodat de zon kan overnemen. Hier voeg je ook CO2 toe mooi geautomatiseerd die rekening houdt met de windrichting van waar het gelost moet worden en hoeveel want met wat wind wordt dit zeer rap verdunt neem ik aan.

    En dat in een zonnig land met lange zomer. Als de lichturen beginnen af te nemen rij je die containers in een geklimatiseerde loodsen met de juiste hoeveelheid CO2, waar je de planten op 18/6 lichtplaatst onder een shitload growlights van alle kanten. Bekijk je de plant dag die niet overbelicht is. Natuurlijk ken je uw strain en mik je om te oogsten en op 12/12 over te schakelen dat je kan oogsten met oudejaar.

    Met dat ruimte geen issue is kies je voor een goedopbrengende sativa en ja geen fuck ups é.

    Met dat het geen gegeven is of de opbrengst voor consumptie is gaan we enkel uit voor de opbrengst. Dus niet voor consumptie maar voor de wetenschap, laten we kankerverwekkende PGR’s gebruiken om de opbrengst nog meer op te krikken.

    Wat denk je een miljoenenprojectje doen?🙃
    Last edited by NewNoobie; 17 June 2023, 22:13.

    Comment


    • SteamBoat
      SteamBoat commented
      Editing a comment
      Ik heb serieus nog nooit van pgr gehoord

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Moet je maar eens googlen. Maakt dat uw buds zeer compact en meer worden. Maar maakt het roken ervan zeer kankerverwekkend dus nooit gebruiken.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Persoon dacht ik hydro voor buiten ook maar ik denk dat dit nooit gedaan wordt. Wanneer geef je ons de oplossing die je in gedachten heeft. Of ben ik verkeerd op bepaalde stukken of ontbreekt er iets?

      Dit allemaal theoretisch van geboorte tot oogst in een jaar. De vraag is natuurlijk wanneer kan je een stekje als plant beschouwen want dan win je nog wat tijd.

    #3
    maar je wilt binnen de 5 planten blijven
    Het maakt niet uit of je 5 planten of 50 planten hebt. Illegaal blijft het toch.....
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • SteamBoat
      SteamBoat commented
      Editing a comment
      Hahaha het is maar een hersenspinsel he

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Het voorbeeld die ik aanhaalde is financieel voor niemand haalbaar en puur theoretisch bedoeld. Hopelijk niet tegen de forumregels in anders verwijder ik het.

    #4
    Pgr wiet nogmaals nooit gebruiken. En als je wiet van iemand krijgt die er zo uitziet nooit roken.
     

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Aah dus dat is pff wiet..betaal je alsnog de hoofdprijs voor bij de diller. Heb daar toen 8€ pg voor moeten betalen voor die troep.. was wel lekker en werd goed stoned🙂🙃

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Zeer slecht voor de gezondheid

    #5
    Of als je het anders bekijkt kan je klonen blijven nemen van u 5 planten die blijven dan ook opbrengen en dan heb je oneindig veel want 5 planten worden 100 planten 100worden er… .

    Blijf het maximale aantal planten 5 planten geld deze oplossing op uw hersenspinsel niet maar gemiddeld zal je hoogste opbrengst hebben mits ze niet in dezelfde tent geplaatst worden.

    Comment


      #6
      O ja en als je ergens zaad van een strain koopt wordt er vaak geadverteerd welk gewicht dit opbrengt. Daar staat nooit de vochtigheid bij dat dit gemeten is. Dus laten wij maar nat gewicht nemen dan zit je 4 maal hoger dan droog gewicht.

      Niet te kieskeurig zijn met knippen ook hé als we al knippen de takken wegen ook mee hé🙃

      Comment


        #7
        Als het budget onbeperkt is, dan hoef ik niet het maximale van mijn planten te halen.. Dan ga ik een tandemgrow doen; 2 tenten, eentje op 12/12 en eentje op 24/0.
        Planten opkweken tot de 4e week dan in de 12/12 zetten per 2 stuks, nieuwe zaaien, als de eerste twee halverwege de bloei zijn dan zijn de andere 2 op hetzelfde punt als toen de eerste 2 de 12/12 tent in gingen. Als de eerste set rijp is, dan nieuwe zaaien. Tegen de tijd dat de tweede rijp is, gaan de nieuwe weer in de tent.
        Op die manier haal je denk ik het makkelijkst een hoge opbrengst.

        Elke maand 2 planten oogsten, als we uit gaan van 8 weken bloei. Laten we dat iets ruimer nemen. Dus dat is ongeveer 9x per jaar. Zet je een 500W LED erboven en je groeit 0.7 gram/w dan heb je 3.1kg per jaar en slechts 4 planten in kweek per momentopname. Kan het beter? Zeker. Maar dit lijkt mij de meest efficiente manier.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #8
          Ik zat meer in de richting te denken van wat ik nu al doe.

          5 tenten op dwc
          Elke 20 dagen een nieuw af plant
          Dit kan ook exact met drogen en curen
          schijnt dat er mensen een kilo per plant kunnen draaien maar ik weet nog niet exact wat het gaat doen in mijn huidige setup.

          Dit zou beteken dat als het eenmaal loopt je elke 20 dagen een nieuwe oogst heb

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Een tent zit je zoiezo al gekloot met uw oppervlakte. En lampen zijn nooit zo sterk als de zon. En ik weet niet of hydro of dwc buiten gaat.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            5tenten dan rookt u wel een hoop!!!!

          • atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            Natuurlijk draait een groot deel ook gewoon om hoe goed je de planten opkweekt ! en dus ook hoe snel.
            Natuurlijk kan je een kilo per plant draaien, als de ruimte daarvoor groot genoeg is . Maar dit duurt veel langer. opbrengst per plant zegt niets zonder het aantal planten per oppervlakte te weten.

          #9
          Hahaha het is een hersen spinsel he

          Comment


            #10
            Stel je krijgt het voor elkaar om van 5 planten 5 kilo wiet te oogsten. Als je dan gepakt wordt nadat je geoogst hebt ben je alsnog de pineut want zoveel wiet mag je niet bezitten. Hoeveel qua thuisbezit is toegestaan kan ik niet vinden, maar ik neem gemakshalve aan dat je wel wat meer dan 5 gram thuis mag hebben. Anders zou je maar een gram per plant mogen oogsten....

            Ik bedoel maar, staar je niet blind op 5 planten, want al worden 5 niet vervolgd, goed draaien met 5 wordt dat wel!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


              #11
              Dat zou je deels kunnen verhelpen door bijvoorbeeld elke 20 dagen een nieuwe te planten (vanuit gaande dat ze 100 dagen nodig hebben) dan heb je elk moment maar een kilogram in huis

              Comment


              • SteamBoat
                SteamBoat commented
                Editing a comment
                Dan kun je 50 gram per dag roken
            Bezig...
            X