Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lamp wisselen tijdens bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lamp wisselen tijdens bloei

    Korting op 420shop
    Kan het kwaad om de kweeklamp te veranderen terwijl de plantjes al 2 weken in bloei zijn?

    TSW2000 naar FC4800. Of is dat een herma receptje?

    #2
    Maakt niets uit, zolang je de gemiddelde lichtdruk niet verhoogd. Dus ff meten wat ze nu op hun bakkes krijgen met de huidige lamp en de nieuwe lamp dimmen of naar juiste hoogte brengen dat je weer het zelfde aan lichtdruk krijgt.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ik denk dat de FC4800 roder licht heeft. Tzou wel voor voor sterker te branden zijn. En een lichtmeter heb ik niet🫤

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Ik meende juist dat de fc series wat meer aan de blauwe kant zaten ten opzichte van hun concurrenten.

    #3
    Ketelhuis vergeleken met de tsw2000 je kan het duidelijk zien op de reflectie op de tent😉.

    image.jpgimage.jpg

    Comment


    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Als de foto met je gsm genomen is kun je er al niet op vertrouwen. De ene dag maakt me iphone warme foto’s en de andere dag koude foto’s. Heeft te maken met je witbalans die steeds veranderd afhankelijk van factoren zoals het weer buiten. Of de kleurtemp van je kamerlampen.

      Zit in de software van android en ios.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mja in werkelijkheid is het zo maar die tsw2000 geeft maar 300 w en bloeit op 1”m2 terwijl dat die fc4800 1,2m2 bloeit daarom dat ik graag wissel als het geen herma’s ontwikkeld🫤

    #4
    Denk dat ze eerder herma worden van dat gestress van jou hang die nieuwe lamp er toch in man


    als je een mobiel hebt dan heb je ook een licht meter tal van apps te downloaden.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ken je er gratis? Ik heb de lamp nog niet

    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      Liefste zou ik zeggen pak photone, die 5 euro voor de led uitbreiding is het wel waard. Dan zou je nog eens kunnen kijken naar "tent buddy" schijnt best goed te zijn.

    #5
    Geen probleem, zelf na 3 weken bloei gewisseld van een HPS naar LED, verloopt vlekkeloos

    Comment

    Bezig...
    X