Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kan regen wortelrot veroorzaken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan regen wortelrot veroorzaken?

Korting op 420shop
    Ik heb mijn Super Skunk dametjes eerder een keer teveel water gegeven, toen vertelde de man van de smartshop dat me dames last hadden van wortelrot, en hij vroeg ook waar ik ze heb staan, het zijn in en outdoor planten dus ik heb ze het meest buiten staan maar als het regent of hard waait binnen, toen zei hij dat ik ze alleen maar buiten moet laten staan omdat ze anders zwak blijven, dus dat deed ik.
    Nu vraag ik mij af: als er een hele grote regenbui komt en de aarde van me plantjes is helemaal zeiknat, waarom krijgen ze dan geen wortelrot?
    Want ik vertrouw het niet helemaal ik ben echt bang dat als ik ze buiten laat staan met regen dat ze weer teveel water krijgen en ze hangen er al een beetje slapjes bij...
    HELP.

foto waarop je kunt zien dat de onderste blaadjes helemaal slap hangen, en dat moet een regenbui aankunnen?: IMG00818-20110628-1542.jpg

Re: Kan regen wortelrot veroorzaken?

zodra dat een plant een beete aan het groeien is maakt ie ze eigen afdakje.de emmer of pot waarin je ze zet moet wel gaten aan de onderkant hebben.

Comment

Re: Kan regen wortelrot veroorzaken?

Planten buiten rotten ook niet hoor van een bui regen zolang er gaten onder in je potten zit loop overtollig water weg
      Planten veel verplaatsen zorg voor STRESS
      God was never on your side..

Comment

Bezig...
      X