Nu vraag ik me af of mijn toppen al droog genoeg zijn om te gaan curen de dikste stammen hoor je een vrij duidelijke knak ook bij de kleine steeltje een soort geknak of gekraak maar je knakt ze er niet meteen door 2 ze hangen nu 8 dagen te drogen waarvan ong 5 a 6 dagen zonder ventilator en nu 2 dagen met een ventilator niet een hele grote een tafel ventilator
Maaf kan iemand me verder helpen of tips heeft hoe ik makkelijker kan weten of mijn toppen droog genoeg is. Ze ruiken sinds ongeveer 1 dag niet meer naar hooi maar naar lekkere wiet ook voelen ze aan de buiten kant droog aan. Ze plakken nog wel maar wel een heel klein beetje.
Luchtvochtigheid zit hier bijna altijd op 60 61 % en temp ong 18 graden tenzij er heet water word gebruikt dan loopt hij hoogtens op tot 70 %
hierbij ook wat foto's van de toppen en de rest
Maaf kan iemand me verder helpen of tips heeft hoe ik makkelijker kan weten of mijn toppen droog genoeg is. Ze ruiken sinds ongeveer 1 dag niet meer naar hooi maar naar lekkere wiet ook voelen ze aan de buiten kant droog aan. Ze plakken nog wel maar wel een heel klein beetje.
Luchtvochtigheid zit hier bijna altijd op 60 61 % en temp ong 18 graden tenzij er heet water word gebruikt dan loopt hij hoogtens op tot 70 %
hierbij ook wat foto's van de toppen en de rest
Comment