Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower Royal dwarf geeft hele rare toppen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower Royal dwarf geeft hele rare toppen.

Korting op 420shop
    ik heb al een tijd een royal dwarf autoflower in de tuin staan. Hij groeit niet meer de laatste tijd, en kleurt paars.
    Dat paarse vind ik nog niet zo erg, maar ik vind de toppen van deze plant zo raar. het zijn niet echt toppen.. hij stinkt wel en plakt goed enzo.
    Maar verder valt het mij vies tegen.. Iemand enig idee wat er aan de hand is hier?

Mvg Lars

foto's
    Foto0076.jpgFoto0077.jpgFoto0078.jpgFoto0079.jpg

Re: Autoflower Royal dwarf geeft hele rare toppen.

Ik zie ook nergens witte/bruine haartjes? Zijn idd erg kleine 'topjes', geen idee wat dit is.
    Hoe lang staan ze al in de bloei?
    Het lijken nu wel snoepjes

Greetz

Comment

Balen, ik ben die nu aan het groeien, binnen weliswaar maar toch..als dat mijn toppen worden daalt mijn enthousiasme wel :p

Comment

Prachtig sativa karaktertrekje! Zie je weinig meer tegenwoordig. Ik denk dat dit te danken is aan de kou. Daardoor wordt je plant ook paars, het is prima om ze te laten groeien in het weer van afgelopen maanden. Maar voor de bloei is het nog te fris. Maar alsnog moet dit een prima te roken wietje worden hoor!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Check de datum eens bij de berichten LR2.

Comment

Holy shit! Waarom bumpen mensen topics van zo lang geleden?! Hahaha bedankt matthijs! Ik meende serieus dat het een recent gestart topic was!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X