Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meerkiemig cannabiszaad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Meerkiemig cannabiszaad

Korting op 420shop
    Last edited by Xtreme; 12 July 2011, 12:57.

Re: Meerkiemig cannabiszaad

Heb het op andere fora al meermaals zien voorbij komen, meestal blijft maar 1 van beide leven, of blijft de ene gewoon klein.
    Beter haal je de slechtste na verloop van tijd dan ook weg zodat de andere vol op van de voeding kan genieten.
    Waarom er af en toe een tweeling bij cannabis is heb ik geen flauw benul van...misschien even op andere fora gaan loeren

grtz

Net even wat gezocht en het zou komen doordat 2 stuifmeelkorrels 1 stamper bevrucht hebben.
    Verder is er bitter weinig uitleg over te vinden, maar wel veel verslagen met tweelingen
    Last edited by Prutser; 12 July 2011, 20:38.

Comment

Klopt Prutser, er is duidelijk verschil in grootte te constateren. Ik stond in dubio: of voorzichtig uit elkaar "plukken" en beide een afzonderlijk potje geven of de "achterblijver" bij het maaiveld afknippen. Het zal op het laatste uitdraaien. 'k Zal nog een foto van de "tweeling" maken.

Comment

Komt vaker voor hoor.
        Maar blijft toch leuk.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

haha lachuh, heb er ook 3 besteld
          volgende week kiemen
          sigpic

Comment

Lees verslagen van andere kwekers of maak een verslag over je eigen kweek

Comment

He Xtreme ik heb het een keer gehad,
              uit 1 zaad, kwam een normale cannabis plant en die andere werd maar 5cm ongeveer
              Long time ago, Back on track.

Comment

Bezig...
              X