Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wanneer stekken van de plant halen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer stekken van de plant halen?

Korting op 420shop
    Wie heeft er tips en tricks voor het goed stekken maken van mijn plant?

wierie 093.jpgwierie 097.jpgwierie 098.jpg

Re: wanneer stekken van de plant halen?

je kan er nu al stekken van halen maar dat zou ik nog niet doen ik zou tze toppen en dan een maand verder laten groeien en dan pas stekken nemen
    maar denk er aan stekken maken is niet zo eenvoudig ik probeer het ook met poeder en met stekgel en zer pakken allesinds nog niet aan een week na het stekken moet wel zeggen ze blijven wel rechtop staan dus zit er zeker nog leven in
    vriendelijke groeten thclover

Comment

bedankt vd tip...wacht eigenlijk tot de plantjes nog verder groeien..zijn nu +- 30 cm..zit al wel veel meer blad aan...wanneer zou ik van 18-6 naar 12-12 moeten gaan?

Comment

gewoon wachten op de vertakkingen,eens dit mooi uitgeschoten is jun je gerust wat stekjes nemen.
        wortelen ligt voor 90% aan jezelf.als je schoon werkt,en t boekje volgt gaat t vanzelf.
        over t algemeen heb ik na een dag of 12 wel wortelvorming.en na 14 dagen groeien ze uit de plugjes.
        gewoon n simpele propagator,24 uur tl licht en n goede lv.
        grtz

Comment

Bezig...
        X