Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is deze wiet normaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is deze wiet normaal?

    Korting op 420shop
    Even vragen aan jullie. Dit is wiet (banana kush) van een vriend. Is super compact en hard.
    Is dit normale wiet of zou die met pgr behandeld geweest zijn tijdens het kweken?
    Wat denken jullie?

    image.jpg

    #2
    Ik had laatst een soortgelijk wietje via via, ook erg compact, verpulverde gewoon, totaal niet sticky, werd er ook niet echt stoned van.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mijn vriend geraakt wel high van de zijne maar die heeft wel lange tijd niet gerookt.

      Kvind gwn raar want zo compact heb ik een top nog nooit gezien.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Het lijkt wel op pgr behandelde wiet vind ik.

    #3
    Effe LR2 vragen.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Als je wiet vacuum verpakt wanneer het niet helemaal droog is, en het dan verder opdroogt omdat het in een vacuum zit, dan vervliegen heel veel terpenen omdat die koken op kamertemperatuur onder vacuum. Bovendien wordt de wiet dan harder en compacter omdat die ingedrukt wordt.
      PGR behandelingen zijn nauwelijks meetbaar en het herkennen er van is nauwelijks mogelijk zonder dure apparatuur.
      Mijn vrienden geven mij soms topjes uit de coffeeshop, daarvan weet ik niet waar het mee bespoten is. Dat kan nog meer en lomper gif bevatten dan een PGR. Dus bij twijfel of verdachte ganja, gewoon zelf meer kweken en niks vreemds aannemen. Het leven is vrij simpel als je 't niet te moeilijk maakt.

    #4
    Ziet er heel apart uit ja, niet meer normaal compact maar opgeblazen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #5
      Lijkt me pgr.
      https://sensiseeds.com/nl/blog/wat-i...herken-je-het/

      image.png
      Baas in eigen brein.

      Comment


        #6
        Pgr, hier is niets anders!
        Idd zelf kweken
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #7
          Vind je die pgr wiet ook in de shops?
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Volgens mij wel. Maatje van me haalt vaak in Nijmegen en die stuurt me ook af entoe z’n foto’s van topjes.

          #8
          Gewoon vacuüm getrokken,Amerikaanse taferelen ziet er mooi uit voor het oog,maar daar is ook alles mee gezegd.

          Gewoon lekker de ouderwetse manier laten,dat is mijn tip en advies😉

          Comment

          Bezig...
          X