Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Herman zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herman zaden

    Korting op 420shop
    Vroeg me af wanneer je een Herma plant hebt en daarvan de zaden weer zou gebruiken heb je dan weer een Herman of wat gebeurd er dan?

    #2
    Vraag LR2 !!!!!!

    Wanneer leren jullie dat nou eens.

    En het is al vaker behandeld.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja ik ken t iig niet vinden🥲

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Probeer eens hermafrodiet in de zoektermdinges.

    #3
    Herman = herman
    Net zoiets als een doorgefokt hondenras..of tjaah trisomie, je baart wat je bent.
    Meneer de boswachter jij zou toch beter moeten weten.

    Tenzij je geluk hebt.
    Geluk heb je bijna nooit en moet je koesteren.

    Comment


      #4
      Normaal herma maar je kan het weer uitkweken zoals de origine van gorilla gleu was oorspronkelijk een herma. Maar daar ben ik te dom voor om dat te kunnen geloof ik

      Comment


        #5
        Het is voor de wetenschap niet helemaal helder of cannabis nu eenhuizig of tweehuizig is van nature.
        Maar eenhuizig (herma) lijkt wel in veel gevallen de standaard in het wild.

        Je kunt hermafroditisme uitkweken in ongeveer 6 generaties.
        Maar als je herma x herma kruist, dan krijg je herma.
        Kruis je herma x fem, dan krijg je herma.
        Kruis je herma x reg, dan krijg je een grote kans op herma (3/4) en als die reg uit een herma lijn komt dan is die kans eerder 4/4.

        Soms, dan wilt herma nog weleens spontaan verdwijnen, maar dan hebben we het over 1 op de 500 gevallen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Dan heb ik helaas geen 100+ zaden van lekkere wiet ☹️

        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Dat is erg vervelend, maar het scheelt wel dat je niet een maand of wat aan tijd verspilt om er achter te komen dat 't geen lekkere wiet gaat zijn met al die zaadjes in de toppen.
          Er is redelijk wat regulier / non-fem zaad te krijgen, als je daar mee aan het kruisen gaat dan kun je met gemak 100+ zaden van lekkere wiet maken.
          Ik ben zelf begonnen met zaad maken omdat ik leuke soorten die fem zijn, wil kunnen behouden zonder dat ik er veel geld in hoef te stoppen; ik selecteer de niet-herma eruit en ga daar mee door, dat maakt de kans op een herma in de volgende generatie nihil. Ook de kans dat een aanbieder stopt met die soort is best groot, dus door zelf zaden te maken kan ik toch blijven roken wat ik lekker vind.
          Kost een boel administratietijd en tenminste 1 glaasje water waar je de mannelijke takken in laat bloeien, maar als je dat omrekent naar 50 cent per zaadje dan levert dat toch gauw een kleine 100 euro per jaar op in mijn geval. Doe je dat een paar jaar, zoals ik doe, dan kun je 50 jaar elke zomer 5 planten kweken zonder een keer dezelfde tegen te komen.
      Bezig...
      X